نویسنده: FariD دوشنبه، 16 فروردين 1395
ساعت 09:03

تحسین Final Fantasy XV توسط پدر این فرنچایز

0 از 5

یکی از هیجان انگیزترین و دلگرم کننده ترین لحظات در رویداد Uncovered: Final Fantasy XV در سان فرانسیسکو، حضور آقای Hironobu Sakaguchi، خالق سری اول Final Fantasy و تعداد معدودی از سری های بعدی آن بود. او در این رویداد نظر خود را در مورد این بازی پیش رو، فیلم، انیمه و نیز کارگردان این عنوان، Hajime Tabata اعلام کرد.
«وجود این همه چیز واقعاً من را از خود بی خود می کند. ما سری انیمیشن این بازی را داریم، ما فیلم آن را داریم و اول از همه حجم محتوایی که تولید شده است من را مستغرق کرد. من بعدا به همه آن ها نگاه کردم و گفتم: «اوه خدای من این ها کیفیت بسیار بالایی دارند و هیچ چیز اشتباهی در مورد آن ها وجود ندارد، این ها بی نقص هستند؛» و من واقعاً شگفت زده شده بودم.»

«آقای تاباتا هم اینجاست. او واقعا یک فرد شگفت انگیز است. می دانید، برای ساختن چیزی با این کیفیت و در این سطح، صبر زیادی لازم است و طاقت زیادی هم باید داشته باشید. برای نیل به این کیفیت به مهارت نیاز دارید، به اشتیاق و علاقه شدید نیاز دارید، اما لازم است که مصمم هم باشید، و من واقعا احساس کردم که تاباتا این ها را در چنته خود دارد».
ساکاگوچی توانایی تاباتا در بداهه سازی را نیز تحسین کرد.
آقای تاباتا هم طی پیامی جداگانه از ساکاگوچی و نیز Yoshitaka Amano و Nobuo Uematsu بخاطر حمایتشان تشکر کرد:
«من همین الان اینجا با ساکاگوچی و آمانو صحبت کردم. قبلاً هم با آن ها تعامل داشتم و به آن ها گفته بودم که سعی می کنیم با Final Fantasy XV چکار کنیم و سعی می کنیم اینجا جه چیزی را کسب نماییم. امروز که آن ها را دیدم، آن ها را به این رویداد دعوت کردم، واکنششان را دیدم و حرف هایی که درباره این بازی زدند شنیدم. این واقعا باعث می شود درباره آنچه که با Final Fantasy XV کسب کرده ایم احساس خیلی خوبی داشته باشم. فکر می کنم این بازی تماماً ارزشش را دارد».
«امروز که پیام هایشان و حرف هایی که گفته اند را شنیدم، بودن در اینجا با پدران معنوی Final Fantasy، شنیدن حرف هایی که درباره بازی زده اند و شست هایی که به نشانه لایک روانه این بازی شد، و اطمینانی که به این بازی دارند، همه و همه ما را مملو از انگیزه می کند. ما ساخت این بازی را به اتمام خواهیم رساند و به دستتان می رسانیم دوستان. این واقعاً یک تجربه خوب بود و واقعاً به من اعتماد به نفس داد، از شما متشکرم».
به عنوان گیمر می توانیم از مشاهده این اتفاقات خوشحال و منتظر عرضه عنوانی شایان تقدیر باشیم.

FariD | اخبار | 04/04/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.