نویسنده: FariD سه شنبه، 17 فروردين 1395
ساعت 11:17

بازی Nioh انحصاری PS4 در سال جاری میلادی عرضه می شود

4 از 5

عنوان مورد انتظار Nioh که توسط تیم نینجا توسعه پیدا کرده است برای انتشار در سال جاری میلادی مورد تایید قرار گرفت. این بازی داستانی الهام گرفته شده از فولکلور سامورایی را با جنگ با دشمنان و موجودات تیره و پیچیده ترکیب می کند و نخستین بار در رویداد PlayStation Experience در دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد. در عین حال بازیکنان می توانند در روزهای آینده در ماه جاری میلادی، با تجربه دمویی از این بازی، نخستین شانس برای رویارویی با مرگ را به دست بیاورند.
در آپدیت جدیدی که در وبلاگ پلی استیشن اعمال شده است، تیم توسعه دهنده نینجا اعلام کرد که Nioh برای انتشار جهانی در ماه های آتی 2016 مورد تایید قرار گرفته است، هرچند که در حال حاضر هیچ تاریخ یا پنجره زمانی مشخصی را اعلام نکرد.
این عنوان در اصل بیش از 10 سال پیش برای کنسول PS3 معرفی شده بود، اما آقای Kou Shibusawa تهیه کننده عام تیم نینجا تصریح کرد که این عنوان «در سال 2016 منتشر خواهد شد»، مضاف بر این که «بخاطر قدردانی از تمامی هوادارانی که این همه وقت صبر کرده اند»، این تیم دموی آلفای این بازی را برای مدتی محدود در دسترس علاقمندان قرار می دهد. این دمو از تاریخ 7 اردیبهشت (26 آوریل) تا 16 اردیبهشت (5 مه) در دسترس قرار خواهد گرفت.
بازیکنانی که یک مرحله را در این دمو به انجام برسانند، علاوه بر این که می توانند فیدبک خود در مورد این بازی را در یک نظرسنجی آنلاین پیش از انتشار رسمی بازی اظهار نمایند، قادرند DLC موسوم به The Mark of the Conquerer را برای بازی رسمی نهایی دریافت کنند. این DLC حق برخورداری از برخی DLC های ویژه در بازی کامل را برای بازیکن فراهم می سازد.
تریلری از این بازی را می توانید در 
این صفحه ببینید.

FariD | اخبار | 05/04/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.