نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 29 فروردين 1395
ساعت 13:31

4بازی آینده PS4 که شاید کمتر درباره آنها شنیده باشید

4.5 از 5

به جرأت می توان گفت که برخی عناوین شاید نمی توانند به اندازه فرانچایز معروف، توجه زیادی جلب کنند. اما بسیاری از این قبیل بازیها بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند شاید حتی بیشتر از بازیهای معروف. به همین خاطر در اینجا می خواهیم به چهار عنوانی که قرار است در آینده عرضه شوند و بسیار جذاب می باشند اشاره کنیم. شاید کمتر در مورد آنها شنیده باشید.

 

 
عنوان: Dangerous Golf
توسعه دهنده: Three Fields Entertainment
پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
تاریخ عرضه: ماه ژوئن 2016 (خرداد 1395)
عنوان Dangerous Golf یک بازی ورزشی گلف می باشد که مد آن به صورت سینگل و مولتی پلیر طراحی شده است. گیمر باید در این بازی سعی کند تا توپ گلف را وارد حفره های موجود در فضاهای محدودی مانند آشپزخانه، حمام، پمپ بنزین و ... کرده و در عین حال بیشترین تخریب را در محیط بوجود آورد. بدون شک بازی بسیار هیجان انگیزی خواهدبود.

 


عنوان: Carmageddon: Max Damage
توسعه دهنده: Stainless Games
پلتفرم: PlayStation 4 و Xbox One
تاریخ عرضه: 3 ژوئن 2016 (14 خرداد 1395)
عنوان Carmageddon: Max Damage از مجموعه Carmageddon و در ژانر Vehicular combat (مبارزه ماشینی) می باشد. از ویژگی های بازی می توان به دنبال کردن هدفهای متحرک برای گرفتن امتیاز، از قبیل ویلچرنشین های در حال حرکت، دوچرخه سوارها، موتورسوارها، 30 نوع ماشین کشنده متفاوت، 10 نوع محیط باز متفاوت و ... اشاره کرد.

 


عنوان: Insurgency: Sandstorm
توسعه دهنده: New World Interactive
پلتفرم: PC, PlayStation 4 , Xbox One
تاریخ عرضه: سال 2017
عنوان Insurgency: Sandstorm از مجموعه بازی تیرانداز اول شخص Insurgency می باشد. داستان بازی مربوط به آغاز شورش در عراق در سال 2003 و دوران پس از آن تا زمان حال را نشان می دهد.

 


عنوان: Dreams
توسعه دهنده: Media Molecule
پلتفرم: PlayStation 4
تاریخ عرضه: نامشخص
عنوان Dreams انحصاری PS4 در ژانر Sandbox بوده که توسط کمپانی Media Molecule توسعه یافته و ناشر آن شرکت سونی می باشد. مد این بازی هم بصورت سینگل-پلیر و هم مولتی-پلیر طراحی شده است. این بازی سرشار از خلاقیت به همراه ابتکار برای ساخت وسایل جدید و دستکاری در محیط بوده و قطعاً برای کسانی که ذهنی خلاق دارند بسیارجذاب خواهد بود.

م.حافظ | اخبار | 17/04/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.