نویسنده: FariD دوشنبه، 13 ارديبهشت 1395
ساعت 09:38

شخصیت اصلی فیلم ریبوت Tomb Raider مشخص شد

5 از 5

طبق نشریه هالیوود ریپورتر، ریبوت پیش روی فیلم Tomb Raider قرار است قهرمان خود را در شکل و شمایل Alicia Vikander ببیند.این بازیگر برنده اسکار قرار است نقش لارا کرافت جوان را در نخستین ماجراجویی اش بازی کند و در آخر هم باید برای زنده ماندن تلاش کند، بسیار شبیه به ریبوت Tomb Raider مربوط به سال 2013 که توسط Crystal Dynamics عرضه شد.
تهیه کنندگی این Tomb Raider بر عهده Graham King و Warner Bros خواهد بود.
نقش این ابرقهرمان را قبلاً آنجلینا جولی بازی می کرد. او در دو فیلم Tomb Raider به نام های Lara Croft: Tomb Raider و Tomb Raider: The Cradle of Life که به اوائل دهه 2000 مربوط می شدند نقش ستاره فیلم را بازی کرد.نخستین فیلم علیرغم دریافت نقدهای خردکننده و شدید، با فروش 250 میلیون دلار در گیشه از نظر مالی موفق ظاهر شد. با این وجود، سری بعدی این فیلم خیلی مایوس کننده خود را نشان داد. قسمتی از این ارائه ناموفق به شکست تجاری و انتقادی Tomb Raider: The Angel of Darkness بر روی کنسول PS2 مربوط دانسته می شد.اولین نسخه بازی Tomb Raider توسط کمپانی Core Design و در سال 1996 برای کنسول های سگا عرضه شد. با این حال اندکی بعد برای PS1 ارائه و به فرنچایزی اساسی برای نخستین کنسول بازی های ویدئویی سونی در اواخر دهه 1990 تبدیل شد.
پس از کنار کشیدن کمپانی Core Design، شرکت Crystal Dynamics زمام توسعه این فرنچایز را بر عهده گرفت و با بازی هایی چون Tomb Raider: Legend و Tomb Raider: Anniversary این بازی سریالی را احیا کرد. این استودیو سپس در سال 2013 به ریبوت این فرنچایز دست زد و متعاقباً بازی Rise of the Tomb Raider را برای کنسول های نسل هشتم روانه بازار نمود.گفتنی است که فرنچایز Tomb Raider تاکنون توانسته است 45 میلیون نسخه از بازی های خود را در سراسر جهان به فروش برساند.

FariD | اخبار | 02/05/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.