نویسنده: FariD شنبه، 18 ارديبهشت 1395
ساعت 08:47

مزیت پیش خرید Battlefield 1 و تاریخ عرضه

4.33 از 5

مثل سایر بازی ها، پیش خرید نسخه دیجیتالی Battlefield 1 هم مزایایی را برای خریدار به همراه دارد. البته این مزایا بسته به این که این محصول را از بازار ایکس باکس بخرید یا بازار پلی استیشن، متفاوت است.

در پیش خرید این محصول می توان گفت Xbox Store دست بالا را از نظر ارائه مزیت دارد، چرا که با پیش خرید این بازی در این بازار یک کد برای دسترسی یک ماهه به سرویس EA Access را دریافت می کنید. این کد برای مدت محدودی قابل استفاده است و طی مدت 7 تا 10 روز از زمان پیش خرید، در مرکز پیام Xbox خود می توانید آن را مشاهده کنید. این کد را فقط تا قبل از 13 آبان 1395 می توانید وارد کرده و از آن استفاده کنید.

بدین ترتیب و با در نظر داشتن این که این بازی نخست بر روی سرویس EA Access در دسترس قرار می گیرد، کمپانی مایکروسافت تضمین می کند که کسانی که این بازی را از ویترین این فروشگاه می خرند، ابزار لازم را برای دسترسی به این بازی پیش از سایرین خواهند داشت. از این مهمتر آنکه با استفاده از این کد برای مدت یک ماه به سایر عناوین موجود در EA Access نیز دسترسی خواهید داشت، که قطعاً مزیت قابل توجهی است.

اما تنها مزیتی که پیش خرید این بازی برای کاربران PS4 دارد حق استفاده از یک تم مربوط به این بازی است که در قیاس با دسترسی یک ماهه به EA Access حکم آب نبات چوبی دارد!

شایان ذکر است که بازی Battlefield 1 در تاریخ 30 مهر 1395 برای PS4 و X1 و PC منتشر می شود و کسانی که نسخه Early Enlister Delux Edition این بازی را خریداری کنند، می توانند از تاریخ 27 مهر از دسترسی زودهنگام به این بازی لذت ببرند.

FariD | اخبار | 07/05/2016
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.