نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 26 مرداد 1399
ساعت 09:00

دو سرویس EA Origin و Access در EA Play ادغام شدند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام کمپانی الکترونیک آرتز، دو سرویس اشتراکی EA Access و Origin Access از این پس با نام EA Play شناخته می‌شوند.

EA به تازگی از ادغام و برندینگ جدید خود برای چند سرویس اشتراکی کنونی پرده‌برداری کرده است. بر این اساس، سرویس‌های اشتراکی EA Access و Origin Access حالا به EA Play تبدیل شدند و سرویس اشتراکی Origin Access Premier نیز از این پس، با نام EA Play Pro شناخته خواهد شد. به گفته الکترونیک آرتز، این تغییر نام‌ها و ظاهر و طراحی جدید مربوط به سرویس اشتراکی، از روز 18 آگوست (28 مرداد) مشاهده خواهد شد. شرکت در این رابطه تایید کرده که هیچ گونه تغییر قیمت در هزینه حق اشتراک‌های قبلی یا دسترسی به کتابخانه بازی‌ها یا تخفیف 10 درصدی اولیه فروش عناوین جدید پیش نمی‌آید.

EA در قسمت دیگری از این گزارش گفته که قصد دارد تا در طول چند ماه آینده، موارد بیشتری را به این سرویس نظیر چالش‌های جدید درون بازی یا پاداش‌های ماهانه مختلف نیز اضافه کند. برای مثال بازیکنان FIFA در قالب این پلتفرم پاداش‌هایی نظیر Ultimate Team packs یا آیتم‌ها و موارد سفارشی منحصر به‌ فرد دریافت خواهند کرد. به گفته الکترونیک آرتز شرکت قصد دارد تا پیش از لانچ سرویس اشتراکی خود در استیم، برند واحدی را برای ادغام دیگر سرویس‌ها ایجاد کند. گفتنی است که البته EA Play نام شناخته شده برای رویدادهای خبری سالانه کمپانی نیز هست که به صورت سنتی در طول رویداد E3 برگزار می‌شوند.

در همین رابطه، یک تغییر نام دیگر نیز صورت گرفته که EA Play now حالا با عنوان جدید EA Play Live شناخته می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.