نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 25 مرداد 1399
ساعت 15:00

صحبت های کارگردان Ghost of Tsushima درباره ویژگی های بازی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان بازی Ghost of Tsushima اخیرا درباره ویژگی‌های Accessibility بازی و احتمال ساخت عناوین چندنفره صحبت کرده است.

جدیدترین ساخته استودیو ساکر پانچ یعنی Ghost of Tsushima، موفقیت بسیار بزرگی برای سونی و این استودیو بوده است. این عنوان، با استقبال بسیار خوب منتقدین و طرفداران مواجه شد و در تنها سه روز اول عرضه نیز بیش از 2٫4 میلیون نسخه فروش داشته است. بازی چند هفته پس از فروش در صدر جدول فروش برخی مناطق هم باقی مانده و در گزارش اخیر NPD، به عنوان پرفروش‌ترین بازی ماه جولای و همچنین پنجمین بازی پرفروش سال 2020 هم معرفی شده است.

نیت فاکس کارگردان خلاق Ghost of Tsushima، اخیرا در مصاحبه‌ای به موارد جالبی اشاره کرده که در یک مورد، او احتمال ساخت یک تجربه چندنفره توسط ساکر پانچ را رد نکرده است.

پیرامون داستان این بازی، ما تمرکز خود را  همیشه روی این موضوع گذاشته بودیم، که روایت داستانی از شخصیت جین و تحولاتی که در او در طول داستان صورت می‌گیرد داشته باشیم. این کار هم طبیعتا به شکلی دنبال می‌شود که شما یک تجربه تک نفره را داشته باشید. با این حال معلوم نیست که ما در آینده هم به این شکل عمل کنیم.

فاکس در قسمت دیگری از مصاحبه، درباره درجه سختی و آپشن‌های Accessibility بازی هم صحبت کرد.

درباره درجه سختی این بازی، [با توجه به عناوین مشابه نظیر Sekiro: Shadows Die Twice] ما مخاطبانی که برای بازی در نظر داشتیم را در حوزه وسیع‌تری در نظر می‌گرفیم. ما قصد نداشتیم به نوعی، چالش‌برانگیز بودن بیش از حد گیم‌پلی به چیزی تبدیل شود که بازیکن را از تجربه داستانی بازی دور کند، یا حتی برای مخاطبانی که فقط قصد گردش در دنیای بازی و جزیره سوشیما را دارند. ما چالش را برای زمانی می‌خواستیم که بازیکن در جای مشخصی باشد.

ما همچنین زمان زیادی را به این اختصاص دادیم، که گیم‌پلی و مکانیک‌های شمشیرزنی سامورایی را به درستی دربیاوریم. سیستمی که نه فقط سخت، بلکه منصفانه هم باشد. چون اگر منصفانه باشد، شما می‌توانید درجات سختی متفاوت را برای چالش‌های بیشتر و کم‌تر داشته باشید و همه چیز هم به خوبی کار کند. سرعت حملات، پنجره زمانی درست برای ضربات، تعداد نفراتی که به سمت بازیکن می‌آید و ...

ساکر پانچ اخیرا آپدیتی را با محوریت اضافه کردن چند آپشن جدید از جمله درجات سختی بیشتر هم اضافه کرد، که مخاطب آن بازیکنانی هستند که به دنبال چالش‌های خیلی سخت‌تر در حین مبارزات شمشیرزنی سامورایی هستند. بازی Ghost of Tsushima درحال حاضر به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 8٫6 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.