نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 25 مرداد 1399
ساعت 12:00

بازی Resident Evil 7 تاکنون بیش از 7٫9 میلیون نسخه فروش داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Resident Evil 7 حالا با فروش مجموع 7٫9 میلیون نسخه، به پرفروش‌ترین عنوان کل سری رزیدنت اویل در یک مرتبه عرضه تبدیل شده است.

بازی Resident Evil 7 محصول سال 2017 کپ‌کام، یکی از مهم‌ترین عناوین تاریخ سری و کمپانی نیز هست، بازی که از آن به عنوان نقطه شروع موتور گرافیکی RE Engine یاد می‌شود. این بازی همچنین پس از چندین نسخه ناامیدکننده سری، بار دیگر باعث آشتی طرفداران با سری نیز شد و در مجموع به خاطر بازگشت به ریشه‌های ژانر وحشت و بقا، با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شد. پیرامون این بازی، اخیرا فاش شده که فروش مجموع Resident Evil 7 حالا از مرز 7٫9 میلیون نسخه نیز گذشته، و به این ترتیب جایگاه اول در کل سری را از نظر فروش یک بازی در یک مرتبه عرضه به خودش اختصاص داده است.

پیرامون آمار فروش Resident Evil 7، آخرین داده‌ها مربوط به انتهای سال 2019 بود که نشان می‌داد بازی در مجموع 7 میلیون نسخه فروخته است. به این ترتیب از آن زمان تاکنون، این بازی حدود یک میلیون نسخه دیگر نیز فروش داشته که عملکرد بسیار خوبی بای یک بازی عرضه شده در سال 2017 است. با توجه به آمار فروش جدید، این بازی حالا در جایگاه اول پرفروش‌ترین‌های سری قرار می‌گیرد که در رتبه دوم، Resident Evil 5 با 7٫7 میلیون نسخه، Resident Evil 6 با 7٫6 میلیون نسخه در جایگاه سوم و نسخه ریمیک Resident Evil 2 نیز حالا با 7٫2 میلیون نسخه فروش در رتبه چهارم جدول پرفروش‌ترین‌های سری قرار می‌گیرند. گفتنی است که این آمارها مربوط به فروش اولیه بازی است و به عرضه‌های مجدد ارتباط ندارد. در صورتی که این فاکتور لحاظ شود، بازی Resident Evil 5 تاکنون با 11٫8 میلیون، Resident Evil 4 با 10٫2 میلیون و Resident Evil 6 نیز با 9٫8 میلیون نسخه در رتبه‌های اول تا سوم قرار می‌گیرند.

در دیگر آمارها، قبلا فاش شده بود که نسخه ریمیک بازی Resident Evil 3 نیز فروش 2٫7 میلیون نسخه‌ای داشته است. این بازی که در اوایل سال عرضه شده، با افت شدید فروش هم مواجه بود که البته به گفته کپ‌کام، این موضوع پیش‌بینی شده بود و شرکت از عملکرد مالی بازی رضایت دارد. بازی بعدی سری یعنی Resident Evil Village، در سال 2021 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.