نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 22 ارديبهشت 1395
ساعت 17:58

تاریخ عرضه Titanfall 2 و شلوغی بازار بازیهای شوتر اول شخص

4 از 5

کمپانی Electronic Arts اعلام کرده است که بازی شوتر اول شخص Titanfall 2 زمانی مابین ماه های اکتبر و دسامبر (مهر و آبان و آذر) عرضه خواهدشد. با توجه به این موضوع مطمئناً بازی  Titanfall 2 در رقابت تنگاتنگ با بازیهای Call of Duty: Infinite Warfare و Battlefield 1 قرار خواهد گرفت. همانطور که می دانید بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ 4 نوامبر (14 آبان) و Battlefield 1 در تاریخ 21 اکتبر (30 مهر) ارائه خواهندشد. بعلاوه با توجه به عرضه عناوینی از قبیل Infinite Warfare، Modern Warfare Remastered، Battlefield 1 و در نهایت Titanfall 2 که همگی امسال در دسترس قرار خواهند گرفت مطمئناً بازار بازیهای شوتر اول شخص بسیار شلوغ خواهدشد. هنوز تاریخ دقیق و روزعرضه برای Titanfall 2 مشخص نشده اما احتمالاً در نمایشگاه E3 امسال در خردادماه اعلام می شود. Titanfall 2 برای پلتفرم PlayStation4، PC و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت.

م.حافظ | اخبار | 11/05/2016
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:

    اینجاست که میگن طرف هم خر میخواد هم خرما. EA تو همون بازه زمانی که Activision داره یک FPS با تم آینده محور میده بیرون، یک FPS میده با تم جنگ جهانی اول به اسم Battlefield 1، و یک FPS تخیلی میده مثل Titanfall 2. :sl:
    با همه این حرف ها فکر کنم بتلفیلد فروش موفق تری رو تو اون برهه داشته باشه، بعد COD Infinity Warfare و شاید بعدش Titanfall 2.

    ‏**M**R** از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.