نویسنده: FariD پنج شنبه، 23 ارديبهشت 1395
ساعت 08:29

رایگان شدن آخرین DLC بازی SW Battlefront به مدت محدود

0 از 5

اولین بسته الحاقی از چهار پک DLC برنامه ریزی شده برای Star Wars Battlefront موسوم به Outer Rim ماه گذشته میلادی برای دارندگان season pass این بازی و نیز تمام بازیکنان ارائه شد. این بسته الحاقی، قراردادهای Greedo و Nien Nunb و Hutt را به اضافه تعدادی نقشه و اسلحه جدید به بازی افزود. حال قبل از موج بعدی محتواها، بازیکنان این موقعیت را پیدا می کنند که اگر هنوز این DLC را تجربه نکرده اند، آن را مورد ارزیابی قرار دهند.از روز جمعه 24 اردیبهشت تا یکشنبه 26 اردیبهشت تجربه بسته الحاقی Outer Rim برای تمام بازیکنان رایگان خواهد بود. این شامل تمامی مودهای جدید بازی و نیز نقشه ها می شود. با این حال شرکت EA برخی محدودیت ها را طرح ریزی کرده است که در ادامه می خوانید.

سوال: آیا می توانم قراردادهای Outer Rim Hutt را باز (آنلاک) کنم؟

پاسخ: در طول این دوره ارزیابی رایگان، در حالی که می توانید به اسلحه های رایگان Hutt Contract دسترسی داشته باشید، اما اسلحه های ویژه Outer Rim و نیز Star Card ها فقط برای دارندگان season pass و مالکان نسخه دیجیتال DLC این بازی قابل دسترسی خواهد بود.

 

سوال: چند ساعت یا چند روز می توانم به این DLC رایگان دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: شما می توانید از تاریخ 24 اردیبهشت (13 مه) تا 26 اردیبهشت (15 مه) لاگین کرده و به صورت رایگان از این محتوای الحاقی استفاده کنید. پس از این بازه زمانی، برای دسترسی به این محتوا یا باید Season Pass را خریداری کرده باشید و یا نسخه دیجیتال Star Wars Battlefront Outer Rim را در اختیار داشته باشید.

 

FariD | اخبار | 12/05/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.