نویسنده: Mr.Berserk پنج شنبه، 23 ارديبهشت 1395
ساعت 10:07

بسته شدن استودیوی Avalanche Software و پایان کار بازی Disney Infinity

0 از 5

 غول رسانه ای دنیا کمپانی Disney اعلام کرد که دیگه بازی Disney Infinity رو عرضه نخواهد کرد  .استودیو  Avalanche Software واقع در Utah آمریکا که توسعه دهنده اصلی  این بازی هست  بسته میشه و 300 نفر از بازی سازان اون  هم بیکار خواهند شد .
Avalanche Software که تشابه اسمی با  استودیو سوئدی  Avalanche Studios سازنده Just Cause,Mad Max داره در سال 1995 توسط 4 برنامه نویس ارشدSculptured Software تاسیس شده و از زمان Sega Genesis/ Mega Drive در حال بازی سازی برای کنسول های مختلف بوده  لیست بازی هایی که این استودیو برای دیزنی ساخته در زیر اومده
    Chicken Little
    Chicken Little: Ace in Action
    Meet the Robinsons
    Bolt
    Hannah Montana: Spotlight World Tour
    Toy Story 3: The Video Game[6]
    Cars 2: The Video Game
    Disney Infinity[6]
    Disney Infinity 2.0: Marvel Super Heroes
    Disney Infinity 3.0
هنوز گفته نشده که ایا استودیو های همکار در ساخت بازی  مثل Ninja Theory هم  بخاطر این تصمیم دیزنی دچار تغییر و تحول جدی خواهند شد یا نه .
Ninja Theory استودیو مستقل بازی سازی انگلیسی هست که غیر از همکاری با دیزنی در ساخت Disney Infinity 3.0 بازی های مثل  Heavenly SwordوEnslaved: Odyssey to the West و DmC: Devil May Cry و همچنین Hellblade: Senua’s Sacrifice رو  در کارنامه ش داره .
Disney Infinity 3.0 اخرین بازی  این سری در سال 2015 برای کنسول ها و PC عرضه شد و بعدا دیزنی اعلام کرد که Disney Infinity 4.0 در کار نخواهد بود و بجاش Disney Infinity 3.0 رو  دائما آپدیت میکنه امری که دیگه اتفاق نخواهد افتاد .

Mr.Berserk | اخبار | 12/05/2016
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.