نویسنده: FariD چهارشنبه، 29 ارديبهشت 1395
ساعت 09:48

استفاده از فناوری موشن کپچر برای اسب ها در Battlefield 1

5 از 5

آقای Patrick Soderlund، مدیر عامل و رییس هیئت مدیره استودیوی EA، در جریان یکی از رویدادها، نکته کوچک اما جالبی را در مورد بازی Battlefield 1 بیان کرد. این موضوع خصوصاً به اسب هایی که در تریلر پر بازدید این بازی مشاهده کرده اید مربوط می شود؛ اسب هایی که یک بخش بنیادی از جنگ افزارهای مورد استفاده در جنگ جهانی اول محسوب می شوند.

آقای Soderlund بیان کرد که این ناشر، یک سری امکانات و تاسیسات بزرگ موشن کپچر (motion capture) را در ونکوور کانادا در اختیار دارند، و حال از این امکانات برای شبیه سازی حرکت اسب ها در این بازی استفاده می کنند. به گفته او، تاثیر استفاده از این فناوری را می توانید در حرکت اسب ها در تریلر منتشرشده ببینید.

با توجه به اندام و هیکل بزرگ اسب، این موضوع قطعاً پرابهت و گیرا خواهد بود. حتی نحوه طراحی و پوشاندن لباس های سنسوردار موشن کپچر بر تن اسب می تواند بسیار دیدنی باشد. با این توصیفات می توانیم انتظار داشته باشیم که بر خلاف بازی مورد انتظار اما کاملاً تخیلی COD:Infinite Warfare، در Battlefield 1 یک بازی فوق العاده واقع گرایانه را تجربه کنیم.

پ.ن: فناوری موشن کپچر یا موکپ (Mo-cap) به فرآیند ثبت و ضبط حرکت های اشیا یا افراد اطلاق می شود. این فناوری کاربرد بسیاری در حوزه نظامی، سرگرمی، ورزش، پزشکی، پردازش تصویر و رباتیک دارد. در این فناوری حرکات فرد را ثبت کرده و با پیاده سازی آن بر روی یک کاراکتر، انیمیشن حرکت های او را شبیه سازی می کنند.

 

FariD | اخبار | 18/05/2016
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 48
    تشکر: 18
    تشکرشده: 73
    کنسول‌های بازی:

    شباهت بزرگ Activision و Ea Games اینه که هر دوشون فقط به دریافت پول به هر نحوی از مشتری فکر میکنن . اول بازی رو میسازن و با قیمتی می فروشن ، بعد DLC های بازی رو میفروشن . بعد Micro transaction ها رو به بازی ها اضافه میکنن و بعد که خوب ملت رو تیغ زدن برای اینکه وجدانشون راحتتر بشه بازی که 20 سال پیش ساختن رو مجانی میکنن . EA که میاد بازی رو که خوب فروخته داخل Ea Access مثلا به رایگان قرار میده ولی باز هزینه ی اشتراک Ea Access رو از کاربر میگیره . اما تفاوت این دو ناشر در اینه که EA یک مقدار از در آمدش رو صرف ارتقای سطح کیفی بازی هاش میکنه اما اکتیویژن به خودش زحمت نمیده یک موتور گرافیکی جدید بخره یا بسازه از همون موتور سال 2007 استفاده میکنه :bored:

    ‏SirGhas و ‏farid و ‏Mehran K از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.