نویسنده: رهام یکشنبه، 02 خرداد 1395
ساعت 11:00

تاریخ انتشار Elite Dangerous: Horizons برای Xbox One

4 از 5

مدتی پیش کمپانی Frontier Developments تاریخ انتشار محتوای اضافی Horizons عنوان Elite Dangerous را برای Xbox One اعلام نمود. همچنین تاریخ در دسترس قرار گرفتن بروز رسانی The Engineers نیز برای دارندگان کامپیوتر شخصی مشخص شد. بنا به اعلام این کمپانی بروز رسانی The Engineers در 26 می (6 خرداد سال 1395) برای دارندگان Season Pass انتشار می یابد، البته ناگفته نماند که همزمان با عرضه این بروز رسانی، شاهد در دسترس قرار گرفتن یک بروز رسانی رایگان نیز برای تمامی بازیکنان خواهیم بود.

دارندگان کنسول Xbox One نیز در 3 ژوئن (14 خرداد سال 1395) می توانند دانلود محتوای اضافی Horizons را آغاز نمایند. از امروز به بعد دارندگان کامپیوتر شخصی قادر به تهیه محتوای اضافی Horizons به صورت جداگانه با قیمتی معادل 29.99 دلار می باشند البته در صورتیکه تا به امروز نسخه اصلی بازی را تهیه نمایید و در حین حال به دنبال تهیه این محتوای اضافی نیز می باشید هیچ جای نگرانی نیست زیرا برای چنین افرادی کمپانی Frontier Developments یک نسخه ویژه به نام Commander Deluxe edition در نظر گرفته است که علاوه بر محتوای اضافی Horizons، نسخه اصلی بازی را نیز با خود به یدک می کشد و برای آن قیمتی معادل 59.99 دلار در نظر گرفته شده است.

دارندگان Xbox One نیز مانند PCبازان می توانند این محتوای اضافی را به صورت جداگانه با قیمتی معادل 29.99 دلار تهیه نمایند. نسخه ویژه Commander Deluxe edition نیز با قیمتی معادل 59.99 دلار برای دارندگان Xbox One در دسترس می باشد.

رهام | اخبار | 22/05/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.