نویسنده: رهام سه شنبه، 11 خرداد 1395
ساعت 10:45

صفحه Steam عنوان Dead Island 2 حذف شد

4.5 از 5

اوایل امروز صفحه مربوط به عنوان Dead Island 2 در شبکه Steam به طور رسمی حذف شد، جالب است بدانید که این صفحه چند ساعت پیش حذف شده است و هنوز صفحه دیگری جایگزین آن نشده است. با این اوصاف احتمال می رود که کمپانی سازنده قصد متوقف کردن توسعه این عنوان برای مدتی کوتاه دارد و بزودی دوباره توسعه ی آنرا ادامه خواهد داد، شاید هم دیگر خبری از این عنوان نشود و به جمع هزاران عناوین توسعه نیافته بپیوندد.

تیم سازنده ی Dead Island 2 در E3 2014 ضمن انتشار اولین تریلر اعلام نمود که این عنوان در سال 2015 روانه بازار میخواهد شد! همچنین در طول کنفرانس E3 2014 حرف هایی نیز مبنی بر عرضه یک نسخه بتا در چند ماه آینده بگوش رسید که بسیاری از طرفداران و علاقه مندان را هیجان زده کرد اما در حال حاضر نه تنها برای این عنوان نسخه ی بتا عرضه نشده است بلکه به طور کلی از صنعت بازی سازی نیز محو شده است !! توجه

Dead Island 2 در ابتدا توسط کمپانی Yager در دست ساخت بود اما بنا به دلایلی نامعلوم کمپانی Deep Silver اعلام کرد که دیگر Yager توسعه این عنوان را ادامه نمی دهد و ساخت آن به کمپانی Sumo Digital واگذار شد. بعد از این اتفاقات کمپانی Deep Silver در طی بیانیه ای اعلام نمود که به زودی جزئیات بیشتری از این عنوان با هواداران به اشتراک می گذارد اما تا امروز هنوز هیچ جزئیات جدیدی از این عنوان منتشر نشده است.

رهام | اخبار | 31/05/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.