نویسنده: FariD شنبه، 05 تیر 1395
ساعت 10:31

برنده های جشنواره Games for Change 2016

5 از 5

هر ساله در نیویورک فستیوال سالانه Games for Change برگزار می شود و بهترین ها و بالاترین ها در جامعه گیمینگ را دور هم جمع می کند. در این فستیوال به بازی ها با دید دیگری نگریسته می شود وبازی ها به عنوان واسطی محسوب می شوند که می توانند الهام بخش تغییر و آموزش برای افرادی باشند که این بازی ها را دوست دارند. همچنین هرساله جوایز این جشنواره در نکویش برخی از بزرگترین دستاوردها، به بازی های مربوطه که در آن سال ارائه شده اند تقدیم می شوند.

فستیوال Games for Change برندگان خود برای جشنواره 2016 این سازمان را اعلام کرد. در بین برندگان این جوایز، شرکت Dontnod Entertainment توسعه دهنده بازی تحسین شده Life is Strange با کسب جایزه بهترین بازی سال این فستیوال، بالاتر از سایرین قرار گرفت. این تنها جایزه این توسعه دهنده در این جشنواره نبود چرا که آنان جایزه «مهمترین تاثیرگذاری» و جایزه بازی منتخب مردم موسوم به Games for Change x Mashable (که با نظر سنجی از عموم اعطا می شود) را نیز به خانه برد.

غیر از این جوایز که به Life is Strange رسیدند و آن را برنده بزرگ این جشنواره ساختند، سایر جوایز عمده به ترتیب زیر به بازی ها تعلق گرفتند: جایزه بهترین گیم پلی به بازی Block Hood، جایزه نوآورانه ترین بازی به Dragon, Cancer، و جایزه بهترین بازی آموزشی به DragonBox Numbers.

جشنواره Games for Change امسال در دو شب گذشته (23 و 24 ژوئن 2016) در دانشکده طراحی پارسونز در شهر نیویورک برگزار شد.

FariD | اخبار | 25/06/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.