نویسنده: FariD سه شنبه، 15 تیر 1395
ساعت 07:57

عدم وجود بازی های AR در بازی Watch Dogs 2

0 از 5

طی مصاحبه ای که سایت GamingBolt با آقای دنی بلنگر کارگردان بازی Watch Dogs 2 انجام داده است، وی اعلام کرد که مینی گیم های AR که در نسخه اول بازی وجود داشتند در این قسمت به بازی برنخواهند گشت زیرا تیم توسعه می خواهد بیشتر بر گشت و گذار و اکتشاف در شهر تمرکز کند.

وی گفت: «بازی های AR از Watch Dogs به این قسمت برنخواهند گشت. ما بیشتر گشت و گذار شهری را ارائه می کنیم، به صورتی که وقتی در گوشه و کنار شهر قدم می زنید، «نت هک» هایی را باز می کنید و اگر بخواهید در آن ها ماموریت ها و رموزی می یابید که ماموریت های فرعی ای را برای شما باز خواهند کرد».

وی همچنین چگونگی تعریف «کوآپ یکپارچه» در این بازی را شرح داد:

«چیزی که امروز می توانم بگویم این است که ما در این بازی کوآپ یکپارچه را عرضه می کنیم؛ ما هکی یکپارچه خواهیم داشت که با توجه به آن یک گیمر می تواند وارد بازی شما شود و به انجام هک بپردازد. اکنون شما بخشی از DedSec و لذا بخشی از یک گروه هکر هستید؛ به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که آن هکرها باهم کار کنند. بنابراین می توانید در بازی تک نفره خود باشید، اما دارودسته ای هم در قالب یک پیمان DedSec وجود خواهد داشت که در خیابان های شهر در حال پرسه می باشد و اگر بخواهید می توانید به راحتی به سمتشان رفته و با فشار یک دکمه وارد وضعیت کوآپ و همکاری با سایرین شوید. ما ماموریت هایی تعریف کرده ایم که فقط برای کوآپ مناسبند چرا که بسیار چالش برانگیزند. بنابراین داشتن یک یار و رفیق در این بازی برایتان خیلی می ارزد».

گفتنی است که بازی Watch Dogs 2 در تاریخ 25 آبان 1395 (15 نوامبر 2016) برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد.

FariD | اخبار | 05/07/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.