نویسنده: رهام یکشنبه، 20 تیر 1395
ساعت 15:45

صحبت های کارگردان Demon’s Souls پیرامون یک نسخه بازسازی شده

5 از 5

پس از این همه سال عنوان Dark Souls 3 نخستین عنوانی است که به خوبی توانسته است گیمران را از همه لحاظ راضی نگاه دارد البته این موضوع را نباید نادیده گرفت که ریشه موفقیت این عنوان به Demon’s Souls بر می گردد، در واقع فرمول عنوان مذکور باعث شده تا سری بازی Dark Souls به چنین سطحی در میان بازی های ویدئویی برسد. بنابراین زیاد هم دور از ذهن نیست که هواداران عناوین نقش آفرینی چنین سوالی برایشان پیش آید:

چرا عنوان Demon’s Souls همانند برخی از عناوین مطرح نسل پیشین بازسازی نمی شود ؟! 

به دنبال پرسش متعدد هواداران پیرامون علت عدم بازسازی عنوان Demon’s Souls، سرانجام رسانه خبری GameSpot تصمیم گرفت تا در این باره با آقای Hidetaka Miyazaki مصاحبه ای انجام دهد که در ادامه می توانید گفته های ایشان را مطالعه نماید:

گویا در مصاحبه پیشین سوء تفاهمی پیرامون موضوع بازسازی کردن عنوان Demon’s Souls پیش آمده است بنابراین بگذارید تا دوباره تکرار کنم. سری بازی Dark Souls آی پی کمپانی Bandai Namco می باشد در حالیکه عناوین Demon’s Souls و Bloodborne جزء آی پی های کمپانی Sony Interactive به حساب می آیند. از این رو تصمیم به بازسازی آن تحت اختیار آنها می باشد بنابراین من و یا کمپانی From Software قصد نداریم خودمان را درگیر چنین موضوعی کنیم البته شاید کمپانی دیگری اینکار را انجام دهد.

رهام | اخبار | 10/07/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.