نویسنده: FariD پنج شنبه، 31 تیر 1395
ساعت 09:08

فریم ریت Rise of the Tomb Raider در کنسول PS4

0 از 5

شرکت Square Enix اعلام کرد که عنوان Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration که قرار است برای PS4 منتشر شود، کیفیت و فریم ریت 30fps/1080p خواهد داشت.

این شرکت طی بیانیه ای که در VideoGamer منتشر شده است توضیح داده است که «کماکان در حال بهینه سازی بازی است و هدف ما رسیدن به کیفیت 1080p با حداقل نرخ 30 فریم بر ثانیه است. هرچیزی بیشتر از این یک امتیاز محسوب می شود».

برای مقایسه، عنوان Tomb Raider: Definitive Edition برای کنسول PS4 با فریم ریت 60fps اجرا شد، که این دو برابر فریم ریت نسخه مربوط به کنسول X1 این بازی است. این نسخه مخصوص سری Tomb Raider توسط Nixxus ساخته شد. این همان استودیویی است که Crystal Dynamics برای ساخت عنوان Rise of the Tomb Raider برای PS4 با آن همکاری می کند.

عنوان Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration قرار است در تاریخ 20 مهر برای PS4 منتشر شود. این نسخه حاوی محتواهای اضافی خواهد بود؛ من جمله یک مرحله تک نفره جدید به نام Blood Ties که با هدست واقعیت مجازی PS VR نیز سازگار می باشد.

علاوه بر این، این بازی همچنین شامل لباس های جدید خواهد بود؛ از جمله 5 لباس جدید به یاد بازی های کلاسیک Tomb Raider شامل یک مدل از لارا کرافت مربوط به سال 1996. تمام DLC های قبلاً منتشره به علاوه یک مود کوآپ در این نسخه لحاظ خواهد شد.

بد نیست از آمار و ارقام این سری هم آگاه شوید. بازی اصلی Rise of the Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 به صورت انحصاری برای کنسول X1 منتشر شد و تاکنون بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این بازی، دنباله داستان اصلی عنوان ریبوت شده Tomb Raider در سال 2013 است و در آن شاهد لارا کرافت هستیم که در یک اقلیم کوهستانی خطرناک به دنبال یک مصنوع دستی افسانه ای می گردد.

سری Tomb Raider امسال بیستمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد. اولین قسمت این سری در سال 1996 برای کنسول Sega Saturn عرضه شد. این بازی به سرعت و در همان سال برای کنسول PlayStation منتشر شد و در بقیه دهه 1990 نیز مترادف این جعبه جادویی خاکستری سونی باقی ماند.

از عناوین مختلف این سری تا به امروز بیش از 45 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته است.

FariD | اخبار | 21/07/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.