نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 08 دی 1398
ساعت 09:00

عناوین رایگان ژانویه برای مشترکین Stadia Pro مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گوگل بازی‌های رایگانی که در اولین ماه سال ۲۰۲۰، به مشترکین استیدیا پرو تعلق می‌گیرد را معرفی کرد.

یکی از مواردی که در زمان لانچ سرویس Google Stadia بحث‌برانگیز شد، ماهیت سطح‌بندی شده مشترکان سرویس بود؛ موضوعی که درواقع برخلاف انتظارات اولیه از سرویسی به عنوان نتفلیکس صنعت گیم در نظر گرفته شد. با در نظر گرفتن این موضوع، مشترکین این سرویس برای دسترسی به همه ویژگی‌ها و امکانات استدیا، عملا باید مشترک سرویس پولی Stadia Pro باشند و درنهایت برای تجربه استریمی باز‌ی‌ها، باید آن‌ها را هم جداگانه خریداری کنند. در هر صورت طبق اعلام قبلی، گوگل برای مشترکین استیدیا پرو بازی‌های رایگان ماهانه نیز در نظر گرفته، که با توجه به اطلاعیه جدید، حالا دو بازی رایگان این دوره در ژانویه ۲۰۲۰ معرفی شده است.

مشترکین استیدیا پرو در ماه ژانویه، امکان دریافت دو بازی Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration و Thumper را دارند. گفتنی است که Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration، دومین نسخه از سری ریبوت توم رایدر است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و این نسخه، شامل همه محتواهای پس از عرضه بازی نیز می‌شود. بازی Thumper نیز به عنوان یک تجربه موزیک و ریتم محور در نظر گرفته می‌شود.

با توجه به اعلامیه جدید، این دو بازی قرار است از اولین روز ژانویه (۱۱ دی) برای مشترکین Stadia Pro در دسترس قرار بگیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.