نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 07 دی 1398
ساعت 20:00

پوسته Dynamic رایگان Ghost of Tsushima تا انتهای ماه در دسترس است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ساکرپانچ و سونی، پوسته داینامیک رایگانی از بازی Ghost of Tsushima را به صورت محدود ارائه می‌کنند.

یکی از جذاب‌ترین عناوین انحصاری و داخلی سونی که در جریان E3 2018 معرفی شد، بازی Ghost of Tsushima محصول استودیو ساکرپانچ بود. این بازی البته در سرتاسر سال ۲۰۱۹ بی‌خبر بود و دو تیزر منتشر شده در انتهای سال یعنی در آخرین برنامه State of Play و همچنین در رویداد The Game Awards هم به خاطر کوتاه بودن گیم‌پلی نمایش داده شده، به نوعی نتوانستند رضایت کلی طرفداران را جلب کنند. البته تیزر آخر، یک مورد جذاب برای طرفداران داشت و آن هم مشخص شدن پنجره زمانی برای عرضه بازی بود.

سونی و استودیو ساکرپانچ، مدتی پیش و به مناسبت کریسمس 2020، یک پوسته متحرک رایگان از این بازی را معرفی کردند که از طریق فروشگاه پلی‌استیشن و redeem code به بازیکنان تعلق می‌گرفت. این کدها نیز به شکلی جداگانه برای همه مناطق جغرافیایی پشتیبانی شده توسط سونی در نظر گرفته شده بود. گفتنی است که با توجه به اعلام اخیر، کاربران می‌توانند این پوسته را با دوره زمانی طولانی و تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن) دریافت کنند. به این ترتیب درصورتی که تاکنون پوسته را دریافت نکردید، جای نگرانی وجود ندارد. شما در ادامه توییت اخیر حساب رسمی بازی را مشاهده می‌کنید:

در اینجا کدهای دریافت پوسته رایگان Ghost of Tsushima قرار دارد:

آمریکا: BEFB-AMNR-R4F6
اروپا/استرالیا/نیوزیلند/روسیه/خاورمیانه/آفریقا/هند: 38BE-G6N8-L93A
ژاپن: N4TK-59NH-2LH3
کره: EM56-NTNC-EHX8
نقاط دیگر آسیا: DHLN-HANF-F6LH

کدها در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ منقضی می‌شوند.

بازی Ghost of Tsushima قرار است در تابستان ۲۰۲۰ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.