نویسنده: FariD پنج شنبه، 14 مرداد 1395
ساعت 07:57

اسکرین شات های جدید از بازی در دست ساخت Berserk

0 از 5

در آخرین شماره هفته نامه Famitsu، چندین صفحه به اسکرین شات های بازی در دست ساخت Berserk Musou اختصاص یافته است. این بازی توسط Koei Tecmo در دست ساخت می باشد و در بازار غرب به طور آزمایشی فقط با نام Berserk شناخته می شود.

در این تصاویر، چندین المان جذاب مشاهده می شود، از جمله کاراکتر Noderatu Zodd در حال نبرد. همانطور که برخی حدس زده بودند، این کاراکتر هم قابل انتخاب و بازی خواهد بود. در این اسکرین شات ها همچنین برای اولین بار تصاویری از Isidro و لباس رزم Gatsu قابل مشاهده می باشد. البته هنوز این که Isidro نیز قابل بازی هست یا نه مورد تایید قرار نگرفته است.

این تصاویر را می توانید در زیر مشاهده کنید. البته در نظر داشته باشید که با توجه به این که این تصاویر از اسکن صفحات متناظر در مجله مزبور تهیه شده اند، کیفیت آن ها به خوبی تصاویر دیجیتالی مستقیم نیست.

لازم به ذکر است که این بازی قرار است در تاریخ 6 آبان 1395 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم سونی و کنسول دستی PS Vita در کشور ژاپن و اندکی بعد در پاییز امسال در سرتاسر جهان منتشر شود. البته در نسخه جهانی آن کنسول PS3 در نظر گرفته نشده است و به جای آن یک نسخه بر روی شبکه Steam منتشر می شود.

FariD | اخبار | 04/08/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.