نویسنده: FariD یکشنبه، 24 مرداد 1395
ساعت 10:28

احتمال بَن همیشگی متقلبان Pokemon Go

5 از 5

بازیکنانی که در بازی موبایلی Pokemon Go از نرم افزار رباتی استفاده کنند شاید برای همیشه مسدود (ban) شوند. Niantic Labs طبق شرایط استفاده از خدمات این بازی، هم اکنون در حال مسدودسازی بازیکنانی است که با نرم افزارهای خارجی تقلب کرده اند یا داده های GPS را به صورت نادرست وارد کرده اند. وبسایت مربوط به این شرکت، که از طریق آن می توانید نسبت به مسدود شدن اشتباهی هم طرح شکایت کنید، عبارت زیر را بیان کرده است:

«این مسدودسازی شامل موارد زیر می شود اما محدود به آن ها نمی گردد: تحریف موقعیت خود، استفاده از نمونه سازها، استفاده از نرم افزار اصلاح شده یا غیررسمی و/یا دسترسی به سرورها یا نقاط انتهایی بازی Pokemon Go به صورت نامجاز شامل استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث».

«هدف ما این است که یک تجربه عادلانه، شاد و قانونی را برای همگان فراهم سازیم. ما به کار خود با تمامی شما ادامه خواهیم داد تا کیفیت گیم پلی را بهبود بخشیم. این شامل بهینه سازی مداوم و تنظیم مناسب سیستم ضد تقلب ما می شود».

با این وجود چنانچه بازیکنان احساس کنند که حساب کاربریشان به طور ناعادلانه مسدود شده است، Niantic Labs یک فرم آنلاین برای آنان تدارک دیده تا از طریق آن نسبت به این موضوع طرح شکایت نمایند. یک گزارش از سوی Polygon همچنین خبر داده است که نرم افزارهای شخص ثالث نظیر Necrobot و Haxtonbot و PokeMobBot رو به خاموشی هستند چرا که مسدودسازی هایی که برای این تجاوزها توسط این بازی در نظر گرفته شده دیگر از نوع «نرم» نیستند.

FariD | اخبار | 14/08/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.