نویسنده: FariD سه شنبه، 23 شهریور 1395
ساعت 13:26

ارائه جزئیات بیشتر از عنوان Death Stranding توسط کوجیما

5 از 5

عنوان مورد انتظار Death Stranding که اولین بار امسال در جریان E3 2016 معرفی شد، اولین پروژه از سوی هیدئو کوجیما پس از عنوان موفق Metal Gear Solid V: The Phantom Pain محسوب می شود. حال خود آقای کوجیما اطلاعات بیشتری را در مورد این عنوان در اختیار عموم قرار داده است.

آقای کوجیما امروز در جریان مراسم پخش زنده Tokyo Game Show 2016 عنوان کرد که بازی Death Stranding یک بازی «اکشن جهان باز» است و المان های آنلاین نیز در آن گنجانده شده است. وی خصوصاً تصریح کرد که «تم و درونمایه» این بازی «ایجاد ارتباط» است، به طوری که بازیکنان در حین بازی «توسط یک المان بندمانند یا طناب مانند به هم متصل می شوند» و توسط المان های متفاوت به هم مرتبط می گردند؛ لذا باید صبر کرد و دید که در مورد جای دادن چنین ویژگی ای در بازی، چه اطلاعات مخصوصی اعلام می شود.

کوجیما همچنین این موضوع را ذکر کرد که در حال حاضر یک موتور برای این بازی انتخاب شده و توسعه بازی به زودی در دستور کار قرار می گیرد. او در عین حال مشخص کرد که Death Stranding از قابلیت های 4K و HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد. تقریباً به طور قطع می توان گفت که او این صحبت ها را در پشتیبانی از کنسول PS4 Pro که در ادامه سال جاری عرضه می شود بیان کرده است.

شایان ذکر است که عنوان Death Stranding هم اکنون توسط کمپانی Kojima Productions در دست ساخت می باشد و در تاریخی نامعلوم برای PS4 عرضه خواهد شد.

FariD | اخبار | 13/09/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.