نویسنده: FariD چهارشنبه، 12 آبان 1395
ساعت 11:26

بررسی ساخت IP جدید توسط EA

5 از 5

در جریان کنفرانس مالی کمپانی Electronic Arts برای سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر، آقای Blake Jorgensen مدیر ارشد امور مالی این شرکت به عنوان این موضوع پرداخت که شرکت متبوعش در حال سرمایه گذاری در زمینه تحقیق و توسعه (R&D) و در عین حال ساخت بازی های جدید و کار بر روی فناوری های جدید می باشد.

آقای یورگنسن خاطرنشان کرد که تقریباً 25 درصد سرمایه گذاری این شرکت در زمینه R&D به محصولات جدید مربوط می شود. این محصولات می تواند IP های با برند جدید باشد نظیر عنوان اکشن جدیدی که توسط خانم Jade Raymond و استودیوی جدید او به نام Motive در مونترال در حال ساخت است. او همچنین مشخصاً بیان کرد که این بازی قرار نیست امسال یا سال بعد عرضه شود، بلکه 3 یا 4 سال دیگر به دستان گیمرها خواهد رسید!

در حال حاضر سرمایه گذاری بیشتری در زمینه ساخت ویژگی های جدید در بخش بازی های ورزشی در حال انجام است، نظیر مواردی شبیه افزودن بخش The Journey به عنوان FIFA 17. به گفته یورگنسن، به مرور زمان چیزهای بیشتری نظیر این کارها در فرنچایزهای موجود مشاهده خواهد شد.

این شرکت همچنین در حال سرمایه گذاری در فرنچایز Star Wars است؛ فرنچایزی که تاکنون بسیار موفق عمل نموده است.

اما شاید مهمتر از همه این ها این باشد که EA در فناوری های جدید از قبیل واقعیت مجازی، فناوری استریم، و موبایل سرمایه گذاری نموده است و «تمام تلاش خود را می کند که از ورودش و تمرکزش به تمام عرصه هایی که آینده به سوی آن پیش می رود مطمئن شود تا از این وادی بتواند هروقت پلتفرم جدید توسعه پیدا کرد یا در صورت وقوع هرگونه شیفت در پلتفرم های موجود، از قبل آمادگی اش را برای تطبیق با شرایط جدید داشته باشد».

FariD | اخبار | 02/11/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.