نویسنده: FariD چهارشنبه، 12 آبان 1395
ساعت 12:56

احتمال عرضه ریمستر بازی ها توسط EA

5 از 5

در جریان کنفرانس مالی Electronic Arts مربوط به دوره سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر، آقای Andrew Wilson مدیر ارشد اجرایی این شرکت درباره احتمال انتشار نسخه ریمستر برخی از بازی های قدیمی تر این شرکت صحبت کرد:

«در مورد ریمسترها، باید بگویم این چیزی است که ما به آن دقت نظر داریم. ما در تمامی حالات سعی می کنیم بفهمیم که چه چیزی برای بازیکن درست است. اگر در این جهان، بازی هایی وجود داشته باشد که ما در کاتالوگ محصولات تولیدی خود داریم و بازیکنان واقعاً بخواهند که آن ها را در قالب ریمستر بازی کنند، و ما هم این اعتقاد را داشته باشیم که بتوان بهبودهایی را به بازی مورد نظر اضافه کرد که تجربه آن بازی برای بازیکن ارزشمند باشد، آنگاه این کار را خواهیم کرد.

امروز چیزی برای اعلام عمومی نداریم، اما قطعا می توانید همانند ما فهرست عمیق و غنی ای از بازی ها را [برای این کار] تصور کنید؛ و با توجه به پایگاه بازیکنانی که میزان درگیریشان با بازی ها کمتر از ما نیست، همین الان هم درخواست های بی شماری [برای ساخت نسخه های ریمستر] داریم».

آقای ویلسون هیچ اطلاعاتی در این مورد نداد که برای کدام بازی ها قرار است نسخه ریمستر تولید شود؛ لذا فقط باید صبر کرد و دید که این ریمسترها، در صورت وجود و معرفی، به کدام بازی ها مربوط می شوند.

FariD | اخبار | 02/11/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.