نویسنده: FariD پنج شنبه، 20 آبان 1395
ساعت 12:34

جزئیات Season Pass بازی Steep

5 از 5

ابر شرکت Ubisoft دیروز اطلاعات جدیدی را درباره محتوای سیزن پس مربوط به بازی سبک اکشن ورزشی مورد انتظار خود به نام Steep ارائه کرد. این سیزن پس حاوی سه پک محتوایی مختلف و نیز دسترسی به آیتم هایی انحصاری در بازی می باشد. این سه پک محتوا از قرار زیرند:

  • Winter Fest Pack سورتمه رانی زمستانی را معرفی می کند و با آرایه جدیدی از چالش ها، مهارت بازیکن را به بوته آزمایش می گذارد. این پک همچنین لباس های انحصاری جدید و جالبی را در اختیار بازیکن قرار می دهد.
  • Extreme Pack سه ورزش فوق مهیج جدید را به بازی اضافه می کند: بال های موشکی، پرش از ارتفاع و پاراگلایدر سرعتی. لباس های انحصاری جدید هم بخشی از این پک خواهد بود.
  • Adrenaline Pack شامل Moonlight Pack می شود که خود دارای سه چالش شبانه منحصر به فرد و پک های تجهیزات برای بازیکنان می باشد تا هم استایل خود را به رخ رقبا بکشند و هم در شب بدرخشند. این پک همچنین لباس ها، چوب های اسکی، و لباس های پرواز جدیدی را در خود جای می دهد.

این سیزن پس همچنین دسترسی به لباس های انحصاری، بلیت های پرواز هلیکوپتری برای صعود آسان تر به ارتفاعات، و 10000 اعتبار در Steep را برای بازیکن فراهم می سازد.

هر پک به تنهایی هم قابل تهیه می باشد (اما قیمت تکی هر پک هنوز افشا نشده است). گذشته از این، اگر نسخه Gold Edition این بازی را (که بسته به خروجی مورد نظر قیمتی 80 یا 90 دلاری خواهد داشت) خریداری کنید، به صورت خودکار این سیزن پس در اختیارتان قرار می گیرد. قیمت این سیزن پس برای تهیه به صورت یک خرید مستقل اعلام نشده است.

بازی Steep در تاریخ 12 آذر به مقصد کنسول های نسل هشتم و PC منتشر می گردد.

FariD | اخبار | 10/11/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.