نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 30 فروردين 1396
ساعت 19:50

بازگشایی 2 استودیوی جدید توسط Ubisoft و ایجاد حداقل 100 فرصت شغلی

5 از 5

امروز Ubisoft اعلام کرد که 2 استودیوی جدید در اروپا، به طور ویژه در کشور اصلی خودش فرانسه و همچنین در آلمان بازگشایی کرده است. Ubisoft سازنده و ناشر بازیهایی از قبیل Tom Clancy’s Ghost Recon Widlands ، مجموعه بازیهای Far Cry ، مجموعه بازیهای Assassin Creed و بسیاری از بازیهای دیگر بوده است.
طبق گزارشات یوبیسافت این دو استودیوی جدید در برلین آلمان (Berlin) و بوردو فرانسه (Bordeaux) قرار خواهند داشت. این 2 استودیو بر روی ساخت عناوین AAA چندپلتفرمی تمرکز خواهند داشت و همچنین در ساخت بازیهای جدید برای برخی از فرنچایزهای بزرگ مشارکت خواهند کرد. Ubisoft پیشبینی می کند که بواسطه این 2 استودیوی جدید تا پایان سال حدود 100 کارمند استخدام کند. بعلاوه با تأسیس این 2 استودیو مجموعاً یوبیسافت در فرانسه دارای 5 استودیو و در آلمان دارای 3 استودیو می باشد.
آقای Julien Mayeux به عنوان مدیر استودیوی بوردو فرانسه تعیین شده اما هنوز مدیر استودیوی برلین آلمان معرفی نشده است.
خانم Christine Burgess مدیر اجرایی کلیه استودیوهای یوبیسافت در جهان در مورد بازگشایی این استودیوها اینگونه گفته است: «ما مفتخریم که بهترین استعدادها را در سراسر دنیا جذب کرده و آنها را به کار می گیریم و ساخت و طراحی بازیها را به عنوان یک شغل مناسب و کمک کننده به چرخه اقتصادی در مناطق جدید ایجاد کرده ایم. بازگشایی 2 استودیو در فرانسه و آلمان ما را قادر می سازد که فرصت های بیشتری برای افراد تحصیلکرده ماهر و کارآزموده در این مناطق فراهم آوریم و آنها هم در روند ساخت بازیهای بزرگ به یاری تیم متخصص ما می پردازند.»
استودیوی واقع در بوردو فرانسه در ساخت بازیهای مربوط به استودیوهای واقع در فرانسه یعنی 4 استودیوی دیگر مشارکت خواهد داشت که از جمله کار بر روی فرنچایزهایی از قبیل  Just Dance ، Steep  و Ghost Recon Wildlands می باشد.
همچنین استودیوی واقع در برلین آلمان نیز با 2 استودیوی دیگر آلمان و کار بر روی یک پروژه AAA که هنوز معرفی نشده، مشارکت می کند.
هم اکنون می توانید تریلر جدیدی که برای معرفی یوبیسافت برلین آلمان منتشر شده را مشاهده کنید:

م.حافظ | اخبار | 19/04/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.