نویسنده: FariD پنج شنبه، 18 آذر 1395
ساعت 07:46

پنجمین آپدیت رایگان DOOM هم آمد

5 از 5

شرکت توسعه دهنده id Software محتوای موجود در پنجمین آپدیت رایگان عنوان DOOM که هم اینک و از طریق وبسایت Bethesda قابل دریافت است را شرح داد.

اول از همه این که بات ها به هر دو مود Team Deathmatch و Deathmatch افزوده شده اند. ثانیاً رتبه بخش مولتی پلیر به Echeleon 11 تعمیم پیدا کرده و اگر به فتح بزرگ این بازی دست پیدا کنید، perk موسوم به Marine Armor برایتان باز می شود. ثالثاً یک مود رقابتی به نام Infernal Run قابل تجربه می باشد.

در این مود جدید، بازیکنان می توانند برای در کنترل گرفتن یک توپ چشمی به نبرد بپردازند و سپس این توپ را حمل کرده یا برای کسب امتیاز آن را وارد دروازه حریف کنند؛ بالاخره هر چی باشد این بازی DOOM است!

به مناسبت عرضه این آپدیت، بازیکنان تا تاریخ 22 آذر XP دو برابری را در بخش چندنفره دریافت می کنند لذا اگر از طرفداران پر و پا قرص این بازی هستید و به دنبال انگیزه های بیشتری برای برگشت به این بازی می گشتید، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

آخرین آپدیت این بازی یک مود آرکید، دو مود مولتی پلیر جدید و ماژول های کلاسیک را به SnapMap اضافه کرد. آخرین DLC این بازی با نام Bloodfall هم هفته دیگر در تاریخ 25 آذر منتشر می گردد.

FariD | اخبار | 08/12/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.