نویسنده: FariD پنج شنبه، 07 بهمن 1395
ساعت 12:13

بتای بسته Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

5 از 5

کمپانی یوبیسافت روز گذشته اعلام کرد که نسخه بتای بسته Ghost Recon Wildlands از تاریخ 15 تا 18 بهمن اجرا خواهد شد و برای تمامی پلتفرم های مقصد یعنی PS4 و XB1 و PC دردسترس قرار خواهد گرفت. پیش بارگذاری یا پریلود برای این نسخه از 13 بهمن آغاز می گردد.

بازیکنان همچنان می توانند از طریق وبسایت رسمی این بازی برای این نسخه ثبت نام کنند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که انتخاب شوید. با این حال چنانچه جزو برگزیدگان قرار بگیرید، می توانید تا 3 نفر از دوستان خود را به بازی دعوت کنید تا به تیم شما بپیوندند، البته منوط به این که همگی از یک نوع پلتفرم استفاده کنید.

نسخه بتای بسته بازیکنان را به بولیوی در آینده نزدیک (همان چیزی که محیط بازی است) می برد و به آن ها امکان کنکاش در ایتاکوا را می دهد؛ منطقه ای کوهستانی و سرسبز. همانطور که از نام بازی برمی آید، بازیکنان همانند اشباح (Ghosts) باید به کمک یکدیگر اعضای اصلی کارتل مواد مخدر سانتابلانکا را از میان بردارند و این سازمان تبهکار را از بین ببرند. همانطور که گفته شد، تمامی محتوا در نسخه بتای بسته همانند بازی اصلی و کامل، قابل بازی به همراه حداکثر سه نفر از دوستان در قالب کوآپ چهار نفره یا بازی به صورت تک نفره می باشد. در این نسخه بازیکنان به دسته متنوعی از وسایل نقلیه، تجهیزات تاکتیکی و اسلحه ها دسترسی دارند.

گفتنی است که عنوان Ghost Recon Wildlands برای انتشار در تاریخ 17 اسفند برای پلتفرم های PS4 و XB1 و PC و با قیمت 60 دلار برنامه ریزی شده است. در صورت پیش خرید بازی، به یک ماموریت اضافی به نام The Peruvian Connection دسترسی خواهید داشت. در این ماموریت این شانس را پیدا می کنید که به قلل مرتفع بولیوی رفته تا ارتباط و همکاری جنایی بین کارتل سانتا بلانکا و کارتل پرویی ها را قطع نمایید.

FariD | اخبار | 26/01/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.