نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 17 فروردين 1397
ساعت 21:13

تایید حضور Sam Fisher در Ghost Recon: Wildlands

5 از 5

Michael Ironside به عنوان صداپیشه‌ی سم بازخواهد گشت

کمپانی Ubisoft اخیراً اعلام کرد که برای سال دوم عنوان Ghost Recon Wildlands برنامه‌هایی دارد و حالا پس از انتشار ویدیویی، احتمال می‌رود که یکی از این برنامه‌‌ها، حضور Sam Fisher از سری محبوب Splinter Cell باشد.

در این ویدئو، سم درباره‌ی سفر به بولیوی که حوادث Ghost Recon در آن رخ می‌دهد و رابطه‌اش با Ghosts، تیم قابل بازی این عنوان اشاره می‌کند. اسم سم فیشر در این تیز استفاده نمی‌شود اما تصویری که در تیزر می‌بینیم و عینک دید در شب معروف او جای شکی درباره‌ی هویت او باقی نمی‌گذارند. نکته‌ی قابل توجه این است که صداپیشه‌ی سم در این تیزر آقای Michael Ironside است که در تمامی نسخه‌های سری غیر از Blacklist وظیفه‌ی صداپیشگی او را برعهده داشته است. هنوز معلوم نیست این مسئله چه تاثیری بر آینده‌ی سری خواهد گذاشت.

با توجه به این تیزر، اطلاعات بیشتر در این مورد در تاریخ 20 فروردین یعنی سه روز دیگر منتشر خواهد شد. یک روز پس از آن، آپدیتی برای بازی عرضه خواهد شد که محتوای جدیدی به بخش Ghost War بازی اضافه خواهد کرد اما اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده است. هر چهار آپدیت بزرگ سال دوم Ghost Recon: Wildlands حول یک موضوع خاص متمرکز خواهند بود و شاید موضوع یکی از این آپدیت ها مربوط به Splinter Cell باشد. یوبی‌سافت اخیراً یک رویداد مشترک با Predator نیز برگزار کرد.

Splinter Cell: Blacklist، آخرین نسخه‌ی این سری در سال 2013 منتشر شد و از آن موقع، هیچ خبری از نسخه‌ی جدید و حتی ریمتسر منتشر نشده است. با این‌حال، مدیرعامل یوبی‌سافت اشاره‌ای به اخبار جدید از این سری داشت و درکنار آن، فیلم Splinter Cell با حضور Tom Hardy نیز در دست ساخت است.

ویدئو

Sam Fisher Teased For Ghost Recon Wildlands
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.