نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 18 فروردين 1397
ساعت 18:08

اپیزود‌های جدید Final Fantasy XV معرفی شدند

0 از 5

اپیزود‌های Ardyn ،Aranea ،Lunafreya و Noctis معرفی شدند

چندی پیش کمپانی Square Enix اعلام کرده بود که چهار اپیزود جدید برای Final Fantasy XV عرضه خواهد کرد و حالا در مراسم PAX EAST امسال آن‌ها را معرفی و برنامه‌ی خود را در مورد این بازی تا سال 2019 اعلام کرد.

بخش چندنفره‌ی بازی یعنی Comrades که ابتدا به صورت DLC عرضه شده بود قرار است در تابستان 2018 به صورت مجزا عرضه شود و آپدیت‌های جدیدی در تابستان و زمستان 2018 دریافت کند. همچنین چهار DLC جدید با محوریت شخصیت‌های Ardyn ،Aranea ،Luna و Noctis عرضه خواهد شد.

DaIATZYU0AE8NgZ thumb

اطلاعات بیشتر در مورد این چهار اپیزود جدید نیز منتشر شده که به این شکل هستند: (این اطلاعات حاوی اسپویلر هستند)

Episode I: Ardyn

The Conflict of the Sage”

اولین محتوای داستانی جدید FFXV روی آنتاگونیست بازی تمرکز می‌کند و داستان نفرت دوهزار ساله‌ی او را از از پادشاهی Lucis و مبارزه‌اش با Astral ها را به تصویر می‌کشد. این اپیزود اوایل سال 2019 عرضه می‌شود.

 

Episode Side Story: Aranea

“The Beginning of the End”

یک داستان جانبی درباره‌ی طاعون Starscourge که از دید امپراطوری Niflheim روایت شده و روز آخر این امپراطوری به بدترین روز زندگی Aranea تبدیل می‌شود. این اپیزود، اوایل بهار 2019 عرضه خواهد شد.

 

Episode II: Lunafreya

The Choice of Freedom”

این DLC درباره‌‎ی لوناست که حتی مرگ هم‌ نمی‌تواند او را از دست سرنوشتش آزاد کند. مبارزه‌ی او برای نجات کسانی که دوستشان دارد باعث تغییر سرنوشت پادشاه Lucis می‌شود. این اپیزود بهار 2019 منتشر خواهد شد.

 

Episode III: Noctis

The Final Strike”

بعد از جدا شدن از Astralها، ناکتیس رهسپار مبارزه‌ی نهایی خود می‌‍شود تا آینده‌ی بهتری برای مردم خود بسازد. این اپیزود نیز در بهار 2019 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.