نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 10:29

سالگرد دو سالگی Final Fantasy XV و آینده‌ی این بازی

0 از 5

جزئیات محتوای آینده‌ی این عنوان در برنامه‌ی زنده‌ی سالگرد دو سالگی آن مشخص خواهد شد

Final Fantasy XV تقریباً دو سال پیش برای PS4 و Xbox One عرضه شد و اسکوئر انیکس قصد دارد تولد دو سالگی آن را با یک برنامه‌ی زنده جشن بگیرد.

برنامه‌ی زنده‌ی ویژه Final Fantasy XV هفته‌ی آینده مورخ 8 نوامبر ( 17 آبان) پخش خواهد شد. به گفته‌ی این کمپانی، این مراسم نه تنها دو سالگی این عنوان را جشن خواهد گرفت، بلکه اطلاعاتی از محتواهای در حال توسعه‌ی بازی را نیز به اشتراک خواهد گذاشت.

یکی از کاربران توییتر به نام Miraculous Maku درباره‌ی این مراسم جزئیات دیگری نیز منتشر کرده است؛ ظاهراً این مراسم از قبل ضبط شده و به چند زبان نیز زیرنویس خواهد داشت، و این موضوع اهمیت بالای آن را نشان می‌دهد.

فروردین ماه بود خبر عرضه‌ی DLCهای بیشتری برای این بازی منتشر شد؛ این DLC ها روی شخصیت‌های Luna ،Aranea ،Ardyn و Noctis تمرکز خواهند داشت و دوتای آخر پایان‌‌های متفاوتی را به نمایش خواهند گذاشت.

 

Episode I: Ardyn

The Conflict of the Sage”

اولین محتوای داستانی جدید FFXV روی آنتاگونیست بازی تمرکز می‌کند و داستان نفرت دوهزار ساله‌ی او را از از پادشاهی Lucis و مبارزه‌اش با Astral ها را به تصویر می‌کشد. این اپیزود اوایل سال 2019 عرضه می‌شود.

Episode Side Story: Aranea

“The Beginning of the End”

یک داستان جانبی درباره‌ی طاعون Starscourge که از دید امپراطوری Niflheim روایت شده و روز آخر این امپراطوری به بدترین روز زندگی Aranea تبدیل می‌شود. این اپیزود، اوایل بهار 2019 عرضه خواهد شد.

Episode II: Lunafreya

The Choice of Freedom”

این DLC درباره‌‎ی لوناست که حتی مرگ هم‌ نمی‌تواند او را از دست سرنوشتش آزاد کند. مبارزه‌ی او برای نجات کسانی که دوستشان دارد باعث تغییر سرنوشت پادشاه Lucis می‌شود. این اپیزود بهار 2019 منتشر خواهد شد.

Episode III: Noctis

The Final Strike”

بعد از جدا شدن از Astralها، ناکتیس رهسپار مبارزه‌ی نهایی خود می‌‍شود تا آینده‌ی بهتری برای مردم خود بسازد. این اپیزود نیز در بهار 2019 عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی پانزدهم Final Fantasy هم اکنون برای PC ،PS4 و Xbox One موجود است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.