نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 09:00

در Cyberpunk 2077 بازیکن باید به جای دنیا خودش را نجات دهد

5 از 5

به گفته سی‌دی پراجکت، به خاطر فضای تاریک و خشن دنیای بازی Cyberpunk 2077، بازیکن همیشه باید به جای نجات دنیا، به فکر نجات خودش باشد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ روایت داستانی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در بازی‌های CD Projekt RED بوده و براساس اطلاعاتی که تاکنون از بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 منتشر شده، این عنوان نیز این قائده مستثنی نیست. ما تاکنون می‌دانستیم که در داستان این بازی، یک زمینه تضاد وجود دارد و همچنین سازندگان، قصد دارند آن را به شکلی سینماتیک تعریف کنند. در زمینه داستان این بازی، به تازگی یکی از نویسندگان Cyberpunk 2077 مصاحبه‌ای انجام داده که در آن، به تاثیر تصمیمات بازیکن در شکل‌گیری شخصیت اصلی بازی یعنی V و همچنین وجود یک تم و زمینه «تاریخ و خشن» در پشت‌پرده داستان بازی صحبت کرده است. به گفته Stanislaw Swiecicki، در داستان این بازی، بازیکن هرگز هدفش نجات دنیا نیست بلکه در آن، همه شخصیت‌ها سعی می‌کنند خودشان را نجات دهند. او در این ارتباط گفت:

برای این بازی تیم نویسندگان سعی کردند از همه تخصص‌هایشان استفاده کنند تا بازیکن بتواند داستان متعلق به خودش را تجربه کند، به شکلی که تصمیمات آن‌ها در طول بازی، شخصیت واقعی کاراکتر آن‌ها را شکل می‌دهد. در دنیای آینده‌گرایانه و پادآرمانی این بازی، بدون تردید شما در یک فضای تاریک و خشن خواهید بود. در چنین دنیایی، اینکه بتوانید روی شخصیتی که دارید کنترل داشته باشید و خودتان را در همان وضعیت هم حفظ کنید از هر چیز دیگری مهم‌تر است. شما هیچ‌وقت سعی نمی‌کنید دنیا را نجات دهید، همیشه طوری است که موضوع پیرامون نجات دادن خودتان است.

با در نظر گرفتن سابقه این استودیو لهستانی در نوع روایت داستانی، در بازی نظیر The Witcher 3: Wild Hunt که جزئیات زیادی را در دل خود داشت، بسیاری از طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی منتظر این هستند تا ببینند این تیم، در یک دنیای آینده‌گرایانه چه عملکردی خواهد داشت. پیرامون داستان این بازی، در دوره برگزاری رویداد E3 2018 نیز اطلاعات گسترده‌ای منتشر شد که می‌توانید آن‌ها را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید. به علاوه در یک مصاحبه جدید دیگر، سازندگان بازی گفتند که آن‌ها حتی از سایدکوئست‌های بازی نیز برای روایت داستان اصلی بازی بهره برده‌اند.

بازی «سایبرپانک 2077» هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دست ساخت است و هنوز تاریخ انتشار دقیق آن اعلام نشده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.