نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 13 بهمن 1395
ساعت 15:29

عرضه Test Server بازی Battlefield 1 برای PC

0 از 5

استودیوی DICE ویژگی جدیدی برای ورژن PC بازی Battlefield 1 معرفی کرده است. این ویژگی، Community Test Environment یا به اختصار CTE می باشد که انشعابی از سرورهای حاوی عناصر بازی است که هنوز به صورت عمومی عرضه نشده است و قرار است برای این بازی شوتر ارائه گردد. البته این خبر خیلی غافلگیرکننده نیست زیرا بازیهای قبلی Battlefield 4 و Battlefield 3 نیز CTE مربوط به خود را داشته اند. در وبسایت Battlefield 1 استودیوی DICE اعلام کرده CTE بازی Battlefield 1 شامل ویژگی های جدید، محتوای بهبودیافته، و تجاربی خواهدبود که هنوز آماده عرضه عمومی نیستند.
استودیوی DICE کدهای مربوطه برای ورود به CTE را به اعضای برگزیده و کاربران کارآزموده Battlefield ارائه خواهدکرد. هر کسی می تواند با استفاده از برنامه Battlefield Companion بر روی PC و موبایل ثبت نام کرده و شانس خود را امتحان کند.
در حال حاضر Battlefield 1 CTE فقط بر روی PC در دسترس می باشد و استودیوی DICE اظهار امیدواری کرده که CTE را برای PlayStation 4 و Xbox One نیز عرضه کند. اگرچه هنوز این موضوع تأیید نشده است. برای ورود به CTE بر روی هر پلتفرمی، باید Battlefield 1 premium pass (50 دلاری) داشته باشید.
اخبار دیگر در مورد بازی Battlefield 1 اینکه اولین DLC خریدنی این بازی یعنی They Shall Not Pass قرار است در ماه مارس 2017 (اسفند – فروردین) عرضه شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد آن می توانید به این آدرس مراجعه فرمایید.

م.حافظ | اخبار | 01/02/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.