نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 10 اسفند 1395
ساعت 11:30

تریلر لانچ The Division: Last Stand DLC

5 از 5

در حال حاضر هفته مهمی برای بازی The Division می باشد. کمپانی Ubisoft اعلام کرده است که سومین و درواقع آخرین DLC این بازی با نام Last Stand امروز مورخ 28 فوریه 2017 (10 اسفند 1395) برای تمامی پلتفرم ها و همزمان با آپدیت جدید 1.6 عرضه خواهدشد.
این DLC و آپدیت جدید برای تمامی پلتفرم ها همزمان با هم در دسترس قرار خواهند گرفت. DLC های قبلی این بازی با نام های Underground و Survival ابتدا بر روی Xbox One و PC و سپس بر روی PS4 عرضه شدند.
Last Stand DLC فضای Dark Zone North جدید و چالش برانگیزتری، و همچنین یک مد PvP به نام Last Stand را اضافه خواهدکرد. در این مد، گروه های 8 نفره در مقابل هم برای مبارزه قرار می گیرند.
بعلاوه آپدیت جدید 1.6 وقایع Contamination جدیدی تنظیم شده در مکان زیرزمین Dark Zone را اضافه می کند. لندمارک ها و سلاح های Exotic بیشتری نیز در آن وجود دارند. همچنین مد Legendary بسیار سخت و تابلوی راهنمای Dark Zone را به همراه دارد.
امروز کمپانی Ubisoft نسخه آزمایشی رایگانی نیز برای The Division بر روی تمامی سیستم ها ارائه می دهد که مدت زمان استفاده از آن فقط 6 ساعت می باشد. درصورتی که گیمر تصمیم به خرید بازی بگیرد هرگونه پیشرفتی که در نسخه آزمایشی داشته باشد به نسخه کامل منتقل خواهدشد.
Tom Clancy's The Division عنوانی در ژانر شوتر سوم شخص فضای باز و آنلاین می باشد که در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس است. این بازی ساخت استودیوی Ubisoft Massive می باشد و حدود 1 سال قبل عرضه شد.
هم اکنون می توانید تریلر لانچ مربوط به The Division: Last Stand DLC را مشاهده کنید:

م.حافظ | اخبار | 28/02/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.