نویسنده: FariD شنبه، 14 اسفند 1395
ساعت 08:47

تاریخ انتشار Roots of Insanity مشخص شد

5 از 5

اولین بازی کمپانی Crania Games به نام «ریشه های جنون» یا Roots of Insanity یک بازی ترسناک بقا با دید اول شخص/سوم شخص است که با موتور Unreal Engine توسعه یافته است. در تریلر جدیدی که از این بازی منتشر شده است، توسعه دهنده اعلام کرد که این بازی در تاریخ 14 فروردین 1396 منتشر خواهد شد.

در Roots of Insanity بازیکنان در نقش دکتر رایلی مک کلین باید در تاریکی شب در پیچ و خم های بیمارستان آگوست والنتین راه بروند و در آنچه که Crania Games یک «سیستم مبارزه ای همه جانبه» می خواند، به موانع موجود در سر راه خود تنه بزنند، آن ها را بکشند و آن ها را تکه و پاره کنند. طبق گفته توسعه دهنده، بیماران این بیمارستان تنها خطرات آزاردهنده موجود بر سر راه دکتر مک کلین نیستند.

«در تلاش برای نجات از دست بیمارانتان و پی بردن به آنچه که در این نسخه ترساننده از بیمارستان تان در حال رخ دادن است، این شما هستید که در نقش دکتر مک کلین باید تصمیم بگیرید چه چیزی واقعی است و چه چیزی واقعی نیست. واقعیت شما را کاملاً جا نگذاشته است. در حالی که تلاش می کنید از این شب جان سالم به در ببرید، دکتر مک کلین باید همچنین از پس حمله های ناگهانی ای که تمام زندگی او را به خطر می اندازند بربیاید. آیا می توانید در Roots of Insanity واقعیت را پیدا کنید؟»

گفتنی است که بازی Roots of Insanity قرار است در شبکه استیم عرضه شود. قیمت این بازی 10 دلار می باشد.

FariD | اخبار | 04/03/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.