نویسنده: FariD شنبه، 14 اسفند 1395
ساعت 09:20

فیلم اقتباسی Sleeping Dogs در حال ساخت

5 از 5

بازی Sleeping Dogs اساساً در سال 2012 توسط شرکت United Front توسعه پیدا کرد و توسط Square Enix منتشر شد. این بازی بخاطر گیم پلی جهان بازش که در هنگ کنگ معاصر اتفاق میفتد، مورد اقبال عمومی واقع شد و پتانسیل اکران سینمایی را داشت.

طبق گزارشی از Deadline، هم اکنون یک فیلم با اقتباس از Sleeping Dogs به تهیه کنندگی Neal H. Moritz در دست ساخت است.آقای موریتز تهیه کنندگی فیلم های معروفی را بر عهده داشته است از قبیل سری «سریع و خشن» یا Fast & Furious و فیلم های I Am Legend و 21 Jump Street.

در این گزارش همچنین اعلام شده است که Donnie Yen هم اکنون نقش اول فیلم را برعهده دارد. وی اخیرا نقش Chirrut Imwe که یک جنگچوی نابینا بود را در فیلم Rogue One: A Star Wars Story که سال گذشته اکران شد بازی کرد و امسال هم در فیلم xXx: Return of Xander Cage به ایفای نقش پرداخت. قبل از این فیلم ها هم، Yen در هنگ کنگ بخاطر نقش هایش در فیلم های گوناگون اکشن و هنرهای رزمی، نظیر سریال Ip Man، معروف است.

در حال حاضر در مورد پتانسیل این فیلم اقتباسی جزئیات زیاد دیگری موجود نیست اما با توجه به محیط بازی و تاکید بر اکشن، شوتینگ، و هنرهای رزمی، باید مصالح زیادی برای بازیگرانی چون Yen و بقیه بازیگرانی که به این مجموعه می پیوندند وجود داشته باشد و می توان امیدوار بود که مخاطب جدیدی برای این بازی خوش ساخت، ولو کم ارزیابی شده، پیدا شود.

بازی Slepping Dogs نخستین بار در مرداد 1391 برای PS3 و Xbox 360 و PC و Mac منتشر شد. بعدها و در سال 2014، نسخه موسوم به Definitive Edition این بازی با جنبه های بصری بهبودیافته و محتوای اضافی برای پلتفرم های PS4 و XB1 و PC منتشر گشت.

FariD | اخبار | 04/03/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.