نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 18 اسفند 1395
ساعت 14:37

تاریخ عرضه نسخه ریمستر بازی پلتفرم Voodoo Vince و تریلر آن

0 از 5

شرکت مایکروسافت تاریخ عرضه نسخه ریمستر بازی قدیمی Voodoo Vince را اعلام کرد. Voodoo Vince: Remastered که نسخه بازسازی شده HD از بازی اورجینال Voodoo Vince (عرضه شده در سال 2003) می باشد، در تاریخ 15 آوریل (26 فروردین 1396) برای Xbox One و PC بر روی Windows Store و Steam عرضه خواهدشد. قیمت این بازی 15 دلار برای کلیه سیستم ها تعیین شده است.
بعلاوه این نسخه یک عنوان Xbox Play Anywhere برای Xbox One و Windows 10 می باشد، به این معنا که خریدن این بازی بر روی هر یک از 2 پلتفرم مذکور، بدون هیچ هزینه اضافی امکان دسترسی به آن بر روی پلتفرم دیگر را نیز فراهم می آورد. این روند برای ورژن Steam قابل اجرا نیست.
Voodoo Vince از نوع بازیهای پلتفرم تک نفره می باشد که در دنیای New Orleans (شهری در ایالات متحده) طراحی شده و گیمر نقش یک عروسک جادوگر به نام Vince را بازی می کند. نسخه اورجینال بازی (عرضه شده در سال 2003) توسط استودیوی Beep Industries ساخته شد و همین استودیو مسئولیت طراحی نسخه ریمستر را نیز بر عهده دارد.
Voodoo Vince: Remastered با سرعت 1080p/60fps با میزان aspect ratio یا نسبت دید 16:9 و جلوه های بصری آپدیت شده اجرا خواهدشد.

م.حافظ | اخبار | 08/03/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.