نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 18 اسفند 1395
ساعت 14:06

تاریخ عرضه Call Of Duty 4 Remaster DLC + تریلر

0 از 5

کمپانی Activision بزودی DLC جدیدی را برای نسخه Call of Duty: Modern Warfare Remastered عرضه خواهدکرد. این DLC با عنوان Variety Map Pack معرفی شده است، همان عنوانی که در 9 سال قبل برای Modern Warfare DLC استفاده شد، و شامل ورژن های ریمسترشده از نقشه های همان DLC اورجینال می باشد.
این DLC در تاریخ 21 مارس 2017 (1 فروردین 1396) ابتدا برای PS4 ارائه می گردد و پس از آن نیز در زمان دیگری برای Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت. Call of Duty DLC همیشه ابتدا برای PlayStation عرضه می شود. 4 نقشه موجود شامل Broadcast ، Chinatown ، Creek و Killhouse هستند که می توانید تصاویر آنها را در پایین مشاهده کنید.
Variety Map Pack جدید با قیمتی معادل 15 دلار به فروش می رسد. Variety Map Pack اورجینال در سال 2008 با قیمت 10 دلار عرضه شد و ابتدا برای Xbox 360 ارائه گردید که در 9 روز اول حدود 1 میلیون نسخه فروش داشت.
Call of Duty: Modern Warfare Remastered فقط از طریق نسخه Legacy Edition بازی Call of Duty: Infinite Warfare در دسترس می باشد. تیزر کوتاهی از Call Of Duty 4 Remaster DLC مذکور منتشر شده که می توانید در اینجا مشاهده کنید:

CALL

CALL

CALL

CALL

م.حافظ | اخبار | 08/03/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.