نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 24 فروردين 1396
ساعت 19:27

ویدئوی گیم پلی مبارزه کاراکترهای Jin و Xiaoyu در بازی آینده Tekken 7

5 از 5

کمپانی Bandai Namco ویدئوی جدیدی برای بازی Tekken 7 منتشر کرده که بخشی از گیم پلی این بازی را نمایش می دهد. در این ویدئو که مدت زمان آن 2 دقیقه و 24 ثانیه است، کاراکترهای Jin و Xiaoyu با یکدیگر به مبارزه می پردازند.
Jin که نام کامل او Jin Kazama می باشد، یکی از کاراکترهای اصلی در مجموعه بازیهای Tekken  است. او برای اولین بار در Tekken 3 معرفی شد و از آن پس در تمامی قسمت های این مجموعه به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی حضور داشته است. او نابرادری کاراکتر Lars می باشد. کاراکتر Xiaoyu که نام اصلی او Ling Xiaoyu است نیز برای اولین بار در Tekken 3 در قالب یک دختر 16 ساله معرفی گردید. هدف او در زندگی ساخت یک پارک سرگرمی منحصر به فرد می باشد.
بازی مبارزه ای Tekken 7 در مد تک نفره و چندنفره طراحی شده و کاری از استودیوی Bandai Namco Entertainment می باشد. این بازی نهمین قسمت از مجموعه Tekken بوده و اولین قسمتی است که از سیستم Unreal Engine در ساخت آن استفاده شده است. این بازی ابتدا در سال 2015 برای Arcade عرضه شد. ورژن های PlayStation 4, Xbox One و Microsoft Windows آن قرار است در تاریخ 2 ژوئن 2017 (12 خرداد 1396) ارائه گردند. قیمت این بازی 59.99 دلار تعیین شده است.

م.حافظ | اخبار | 13/04/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.