نویسنده: م.حافظ شنبه، 02 ارديبهشت 1396
ساعت 15:30

اضافه شدن عنوان FIFA 17 به فهرست بازیهای رایگان EA & Origin Access

4 از 5

هم اکنون اعضای EA Access و Origin Access می توانند بازی فوتبال FIFA 17 را بر روی Xbox One و PC دانلود کنند. اعضای این سرویس ها می توانند تا زمانی که عضویتشان به صورت فعال می باشد نسخه کامل این بازی را تجربه کنند.
علاوه بر FIFA 17 تاکنون بازیهای دیگری از این فرنچایز به فهرست بازیهای رایگان EA Access اضافه شده اند که شامل FIFA 14 ، FIFA 15 و FIFA 16 می باشند که در حال حاضر برای اعضای این سرویس در دسترس هستند. عنوان ورزشی FIFA 17 در سال 2016 برای PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360, Microsoft Windows عرضه شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. آقای Nathan Ditum که یک منتقد است به این بازی امتیاز 9 از 10 داده است.
از دیگر بازیهای محبوب و مهم که در فهرست رایگان سرویس مذکور موجود می باشند می توان به Mirror's Edge Catalyst ، Star Wars: Battlefront و Titanfall اشاره کرد. برای اطلاع از فهرست کامل بازیهای رایگان این سرویس به این آدرس مراجعه فرمایید.
اعضای EA/Origin Access علاوه بر دسترسی به بازیهای رایگان، قادر به تجربه برخی از بازیها قبل از عرضه شان معمولاً 5 روز قبل از عرضه، می باشند. همچنین کاربران این سرویس 10 درصد تخفیف برای تمامی محتواهای دیجیتال EA دریافت می کنند. هزینه عضویت در این سرویس به صورت ماهانه 5 دلار و سالانه 30 دلار است.
هنوز ورژنی از EA Access برای PlayStation 4 ارائه نشده اما شرکت سونی به این موضوع اشاره کرده است که در حال حاضر مذاکراتی با EA  در مورد امکان ارائه EA Access برای کاربران PS4 آغاز کرده است.

م.حافظ | اخبار | 22/04/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.