نویسنده: م.حافظ شنبه، 02 ارديبهشت 1396
ساعت 14:35

اظهارات سازنده Assassin's Creed در مورد بازی جدیدش و تریلر آن

5 از 5

مدتی است که سازنده سری معروف Assassin's Creed یعنی آقای Patrice Desilets پروژه جدیدی را با نام Ancestors: The Humankind Odyssey آغاز کرده و با اینکه هنوز چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم اما هم اکنون اطلاعاتی مبنی بر اپیزودیک نبودن این بازی جدید منتشر شده است.
آقای Desilets اخبار جدید در مورد عنوان Ancestors: The Humankind Odyssey را در کنفرانس Reboot Develop ارائه کرده است. ایشان در مورد این بازی گفته است: «Ancestors: The Humankind Odyssey یک بازی ماجراجوئی سوم شخص می باشد که در زمان 10 میلیون سال قبل طراحی شده است. این بازی قبلاً اپیزودیک بود اما هم اکنون قرار است اپیزودیک نباشد و البته محتوای بازی همان است. درواقع یک بازی گسترده تر با دنیایی بزرگ تر می باشد. گیمر قادر است تا داستانی بر مبنای سرگذشت اجداد خودش طراحی کند.»
همچنین در کنار اظهارات آقای Desilets ، استودیوی سازنده این بازی یعنی Panache Digital Games تریلری برای آن منتشر کرده که می توانید در پایان متن مشاهده کنید. این تریلر با نقل بیانی از طبیعت شناس چارلز داروین آغاز شده و سپس به نمایش مختصری از محیط و طراحی بازی در زمان 10 میلیون سال پیش افریقا می پردازد.»
در توضیحات آمده است: « Ancestors: The Humankind Odyssey یک بازی اکشن ماجراجوئی سوم شخص آمیخته با عناصر تلاش برای حفظ جان می باشد که گیمر در آن، داستان اولیه بشر را تجربه می کند. بشریت مبحثی جدا از تکامل یا انقراض می باشد.»
آقای Desilets که به واسطه کار بر روی Assassin's Creed در Ubisoft مشهور می باشد، در سال 2010 برای اداره استودیوی THQ از یوبیسافت جدا شد که البته این استودیو بعدها توسط یوبیسافت خریداری گردید. او مجدداً از یوبیسافت بیرون آمد و استودیوی Panache را در سال 2014 تأسیس کرده و عنوان Ancestors: The Humankind Odyssey را یک سال بعد یعنی در 2015 معرفی نمود. هنوز تاریخ دقیقی برای این بازی تعیین نشده و همچنین مشخص نیست که برای چه پلتفرم هایی ارائه خواهدشد.

م.حافظ | اخبار | 22/04/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.