نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 12 ارديبهشت 1396
ساعت 13:54

تریلر رسمی معرفی بازی اکشن خون آشامی Code Vein

0 از 5

پس از معرفی رسمی عنوان جدید اکشن نقش آفرینی خون آشامی Code Vein در هفته گذشته، هم اکنون کمپانی Bandai Namco اولین تریلر رسمی این بازی را منتشر کرده که می توانید در ادامه متن مشاهده کنید. این تریلر به نمایش دنیای بازی و سبک هنری آن می پردازد. بعلاوه می توان نوع مبارزه را نیز در این ویدئو مشاهده کرد.
گیمرها می توانند یک هم گروه را از دنیای بازی Vein انتخب نمایند. در اینجا یک عنصر استراتژی وجود دارد و بنابراین انتخاب هم گروهی که عملکردی عالی و متناسب با سبک بازی شما داشته باشد به پیشرفت شما در بازی کمک خواهدکرد.
در Code Vein شما در نقش یک Revenant در دنیای آینده مملو از دشمنان شرور و رئیسان هیولا و غول پیکر، بازی می کنید. شما می توانید از Blood Veils در این بازی استفاده کنید، به این صورت که با استخراج خون دشمنان، توانایی های خود را افزایش دهید.
کمپانی Bandai Namco در مورد این بازی می گوید: «گیمرها می توانند شکل خود را تغییر دهند تا قدرتشان را افزایش دهند، دشمنان را تضعیف سازند، و قابلیت های سلاح جدید همراه با حملات پیروزمندانه را بکار گیرند. گیمرها قادر هستند تا با بکارگیری انواع گسترده ای از سلاح ها و جنگ افزارها همراه با Gift کاراکتر، خود را با هر شرایط مبارزه وفق داده و پیروز شوند.»
بازی Code Vein مراحل ساخت خود را توسط استودیوی Bandai Namco Studios پشت سر می گذراند و قرار است در سال 2018 برای کنسولها عرضه گردد.

م.حافظ | اخبار | 02/05/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.