نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 21 ارديبهشت 1396
ساعت 12:59

تاریخ عرضه بازی اکشن Absolver + تریلر جدید

0 از 5

سرانجام تاریخ عرضه بازی Absolver تأیید شد و به همین مناسبت کمپانی Developer Digital تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است. این تریلر سبک های متفاوت مبارزه در این بازی را نمایش می دهد.

قرار است بازی Absolver در تاریخ 29 آگست 2017 (7 شهریور 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های PS4 و PC عرضه شود. Absolver کاری از استودیوی Sloclap می باشد و در ژانر اکشن نقش آفرینی بر مبنای هنرهای رزمی طراحی شده است. مد این بازی به صورت چندنفره می باشد. گیمرها در این بازی نقش کاراکترهای مبارز معروف به Prospect را بازی می کنند که عضو گروه ممتازی به نام Absolvers هستند.

گیمرها می توانند سبک های مختلفی از مبارزه و توانایی های ویژه را انتخاب کنند و با گیمرهای دیگر تشکیل یک گروه بدهند یا اینکه به صورت تک نفره طبق مهارت های مبارزه ای که آموخته اند، به مبارزه بپردازند.

آخرین تریلری که برای این بازی ارائه شده، نگاهی به هر یک از شیوه های مبارزه و 3 سبک مبازه در بازی Absolver می اندازد. هم اکنون می توانید تریلر ارائه شده را در این جا مشاهده کنید.

استودیوی Sloclap ساخت Absolver را از اواسط سال 2015 آغاز کرد. کمپانی Devolver Digital این بازی را در مراسم E3 2016 معرفی نمود.

م.حافظ | اخبار | 11/05/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.