نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 21 ارديبهشت 1396
ساعت 14:30

آمار مربوط به شناخت و علاقه افراد عمومی و گیمرها نسبت به کنسولها

5 از 5

شرکت آمارگری Nielsen گزارشات آماری U.S. Games 360 جدید خود ارائه کرده است که آمار جالبی از نظر گیمرهای امریکایی (American gamers) و دیگر افراد عمومی امریکا (general American population) در مورد کنسولهای اخیر و کنسولهای آتی نشان می دهد.
ابتدا نگاهی به تمایل خرید مردم امریکا می اندازیم. با توجه به آمار ارائه شده، 13 % گیمرهای امریکایی بالای 13 سال، احتمالاً کنسول آینده مایکروسافت یعنی Project Scorpio را خریداری خواهند کرد. این در حالی است که تمایل خرید برای PS4 Pro بیشتر و حدود 15 % می باشد. از طریف دیگر 16 % تمایل به خرید Nintendo Switch دارند. علاقه برای خرید PS4 استاندارد حدود 21 % و برای Xbox One حدود 17 % می باشد.
اگر به نمودار افراد عمومی امریکا با سن بالاتر از 13 سال نگاهی بیاندازیم می بینیم که درصد آنها کمتر است نسبت به نمودار درصد گیمرهای امریکایی. از میان افراد عمومی امریکا، 9 % تمایل به خرید Scorpio آینده، حدود 11 % تمایل به خرید PS4 Pro، حدود 12 % مایل به خرید Nintendo Switch ، حدود 15 % تمایل به خرید PS4 استاندارد و حدود 12 % تمایل به خرید Xbox One دارند.


zzz
نمودار مربوط به آمار آگاهی و اطلاع افراد نیز بسیار جالب است. بر اساس این آمار، تنها 14 % گیمرها از کنسول Project Scorpio اطلاع دارند، در حالی که حدود 27 % آنها از PS4 Pro و حدود 29 % آنها از Nintendo Switch مطلع هستند.
نکته جالب توجه اینجاست که 9 % از کسانی که خود را گیمر می دانند هیچ اطلاع و شناختی از کنسولهای موجود و آتی ندارند.
zzzzz
باید ببینیم که رونمایی Scorpio در E3 امسال آیا می تواند درصد این آمار را تغییر دهد و اینکه چگونه آن را تغییر می دهد. اما بازهم باید تا تعطیلات آخر سال برای دریافت اولین نتایج واقعی منتظر بمانیم.

م.حافظ | اخبار | 11/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.