نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 26 ارديبهشت 1396
ساعت 13:01

مشکلات اجراء بازی Minecraft با رزولوشن 1080p روی Switch

0 از 5

به نظر می‌رسد که بازی Super Bomberman R تنها عنوانی نیست که در زمان اجرا با رزولوشن 1080p بر روی کنسول جدید Nintendo Switch مشکلاتی دارد. شرکت مایکروسافت توضیحاتی در مورد علت باقی ماندن بازی Minecraft در رزولوشن 720p بر روی Nintendo Switch در هنگام اتصال این دستگاه به پایه ی متصل به خروجی HDMI ارائه کرده است.

مایکروسافت اظهار داشته است که رزولوشن 720p در حالت متصل/غیرمتصل بازی Minecraft ،به قدرت سیستم Nintendo Switch ربطی ندارد و به علت مشکلات مربوط به انتقال از رزولوشنی به رزولوشن دیگر در حالت متصل/غیرمتصل می‌باشد.

معمولاً  دستگاه Switch در حالت دستی، خروجی 720p دارد و وقتی به پایه ی HDMI متصل می‌شود خروجی 1080p ارائه می‌دهد. این ویژگی و فرآیند در برخی از بازیها مانند The Legend of Zelda: Breath of The Wild و Mario Kart 8 Deluxe انجام نمی‌شود.
همانطور که در بالا اشاره شد، منتقدان و گیمرها نیز اظهار داشته اند که نسخه Nintendo Switch بازی Minecraft چه در زمان اتصال و چه در زمان غیراتصال با رزولوشن 720p اجرا می‌شود. اما نگران نباشید زیرا این مشکل ربطی به قدرت سیستم ندارد. مایکروسافت توضیح داده است که هنوز امید برای رسیدن به رزولوشن 1080p بازی Minecraft بر روی Switch در هنگام اتصال وجود دارد. این کمپانی اظهار داشته: «اگرچه این موضوع تأیید نشده اما این احتمال وجود دارد که بازی Minecraft بر روی Switch بتواند به صورت 1080p اجرا گردد.»
نسخه نینتندو سوئیچ Minecraft تنها چند روز است که عرضه شده (در روز 11 می 2017 برابر با 21 اردیبهشت 1396). هم اکنون می‌توانید ویدئوی مربوط به آن را مشاهده کنید.

م.حافظ | اخبار | 16/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.