نویسنده: محمد فرزین چهارشنبه، 27 ارديبهشت 1396
ساعت 11:32

نسخه جدید Assassin's Creed رسما تایید شد

4 از 5

یوبی سافت نسخه‌ جدید Assassin's Creed را رسما تایید کرد

پس از حرف و حدیث ها و شایعات متعدد، یوبیسافت بالاخره رسما انتشار نسخه جدید سری Assassin's Creed  را در سال مالی جاری که تا فروردین ماه سال آینده به پایان می رسد تایید کرد.

این خبر در خلال گزارش مالی سالانه یوبی‌سافت منتشر شد و مدیر عامل این شرکت اظهار کرد که نسخه ی بعدی بازی Assass's Creed که به زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود از بعضی جنبه‌ها به مانند بازیهای The Division وRainbow Six Siege خواهد بود. با این توضیح نسبتا کم، احتمال عرضه ی نسخه ای از بازی اساسینز کرید که برای اجرا به ارتباط مستمر با اینترنت نیازمند باشد، قوت می‌گیرد.

شایعات پیرامون Assassin's Creed جدید ابتدا با انتشار گزارشی مبنی بر این که نام نسخه آینده این سری Assassin's Creed:Origin است آغاز شد و چندی بعد هم تصویری از آن منتشرشد که گمانه زنی ها درباره داستان این عنوان و ارتباطش با مصر باستان را تقویت کرد و شایعه شد که نام این نسخه Assassin's Creed:Empire خواهد بود.
دو نسخه اخیر سری Assassin's Creed یعنی Syndicate و Unity به نوعی موفق ظاهر نشدند و به همین دلیل یوبی‌سافت سال گذشته نسخه ی جدیدی منتشر نکرد تا به گفته مدیر عاملش از این فرصت برای ساختن گیم پلی خاص و به یاد ماندنی و ارتقا مکانیک بازی استفاده کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.