نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 31 ارديبهشت 1396
ساعت 14:07

عرضه بازی Endless Space 2 بر روی شبکه استیم

3 از 5

در حال حاضر بازی جدید استودیوی Amplitude یعنی عنوان Endless Space 2 برای کامپیوترهای شخصی از طریق شبکه Steam عرضه شده است. Endless Space 2 مدت ها از طریق  Steam Early Access در دسترس قرار داشت و هم اکنون نسخه کامل آن برای PC عرضه شده است. به همین مناسبت تریلر لانچ (زمان عرضه) برای این بازی منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید.
Endless Space 2 دنباله بازی اول این سری یعنی Endless Space (عرضه شده در سال 2012) کاری از استودیوی Amplitude می‌باشد که مورد تحسین و تمجید قرار گرفته است. Endless Space 2 یک عنوان استراتژی 4X می‌باشد به این معنا که گیمرها در این بازی باید به جستجو و اکتشاف (eXplore) بپردازند،  توسعه دهند و پیشرفت (eXpand) کنند، استفاده و بهره برداری (eXploit) نمایند، و به انهدام (eXterminate) و دفع آفات بپردازند تا بتوانند جایگاه خود را در دنیای بازی تثبیت کنند.
علاقه مندان می‌توانند نسخه معمولی و استاندارد این بازی را با قیمت 40 دلار و نسخه Digital Deluxe Edition آن را با قیمت 50 دلار خریداری نمایند. نسخه Digital Deluxe شامل موسیقی متن اورجینال بازی، یک پوستر از سفینه، و 2 قهرمان آکادمی خواهد بود.
Endless Space 2 در ژانر استراتژی علمی تخیلی طراحی شده و مد آن تک نفره و چند نفره است. مسئولیت انتشار این عنوان بر عهده کمپانی Sega می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 21/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.