نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 31 ارديبهشت 1396
ساعت 13:37

عرضه بازی Dragon Ball Xenoverse 2 برای سوئیچ

3 از 5

چند ماه قبل متوجه شدیم که قرار است کمپانی ناشر Bandai Namco بازی  Dragon Ball Xenoverse 2 را برای کنسول جدید Nintendo Switch ارائه کند.
هم اکنون کمپانی Bandai Namco در صفحه توییتر اعلام کرده است که Dragonball Xenoverse 2 در پاییز امسال برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد و یک سری ویژگی های جدید و جالب منحصر به فرد فقط برای ورژن Switch به بازی اضافه خواهد گردید.
مهم ترین و منحصر به فردترین ویژگی جدید، قابلیت کنترل های حرکتی است. ویژگی کنترل های حرکتی می‌توانند در جهت انجام برخی از تکنیک های نمایشی از قبیل تکنیک معروف Kamehameha مورد استفاده قرار گیرند. البته این ویژگی برای تمامی گیمرها اختیاری می‌باشد.
بعلاوه اینکه ورژن سوئیچ این بازی شامل بازی مشارکتی Ad-Hoc برای حداکثر تا 6 گیمر می‌باشد. به این معنا که شما قادر هستید تا با دوستان خود (حداکثر تا 6 نفر) در یک مبارزه شرکت نمایید، البته بدیهی است که به تعداد معین دستگاه سوئیچ نیاز خواهید داشت. همچنین گیمرها می‌توانند به صورت یک به یک درمقابل هم به رقابت بپردازند.
Dragonball Xenoverse 2 عنوانی در ژانر مبارزه نقش آفرینی است که در سال 2016 عرضه شد و در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One و Microsoft Windows در دسترس می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 21/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.