نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 31 ارديبهشت 1396
ساعت 12:34

تاریخ عرضه بازی جدید Nex Machina

0 از 5

تاریخ عرضه بازی جدید استودیوی Housemarque یعنی عنوان Nex Machina مشخص شده است. قرار است این بازی در تاریخ 20 ژوئن 2017 (30 خرداد 1396) در سراسر دنیا برای پلتفرم های PlayStation 4, Microsoft Windows در دسترس قرار گیرد. بعلاوه استودیوی Housemarque تأیید کرده که این بازی از ویژگی کو-آپ پشتیبانی خواهد کرد.
استودیوی Housemarque سازنده بازیهایی از قبیل RESOGUN (عرضه شده در سال 2013) ، Alienation (عرضه شده در سال 2016) و Super Stardust (عرضه شده در سال 2007) بوده و در ساخت بازی جدید Nex Machina از بازیهای شوتر قدیمی مانند Robotron الهام گرفته است. جالب توجه است که سازنده بازیهای Robotron و Smash TV یعنی آقای Eugene Jarvis در ساخت و توسعه Nex Machina با استودیوی Housemarque همکاری داشته است. این موضوع تأیید شده که Nex Machina شامل 5 دنیای بازی و بطورکلی 100 مرحله خواهد بود.
درباره مد کو-آپ این بازی اطلاعات زیادی نداریم اما در این حد می‌دانیم که فقط به صورت محلی طراحی شده است. همچنین احتمالاً گیمرها فقط محدود به یک صفحه نمایش منفرد خواهند بود. بازی Nex Machina علاوه بر قابلیت پشتیبانی از مد کو-آپ، دارای ویژگی بخش چندنفره رقابتی و جداول راهنما برای ارزیابی میزان موفقیت شما خواهد بود.

م.حافظ | اخبار | 21/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.